Skravletråd desember

Se film på TV3 vi :) N ville hjelpe til med klærne så søtt ❤️❤️
 
Mannen har dratt på jobb for første gang etter lillebror ble født, eldste sitter oppe og spiller pc, mellomste sitter i sofaen under pleddet og koser seg med klementin og ipad. Minste ligger og knirker i vuggen sin. Jeg har fått satt på en vaskemaskin og brettet litt klær. Vi har spist omelett til frokost. Blir nesten helt satt ut av at jeg har fått gjort noe i heletatt i dag. Hehe. har til og med dusjet!
da er du langt flinkere enn jeg klarte å være :p
 
Jeg kjenner jeg et skikkelig glad vi skal bort i morgen og slipper å ordne til her hjemme. Samtidig som jeg gruer meg til å være den eneste edru (mest sannsynligvis) tilstede. Dette er en barnefri feiring så folk har ingen hensyn de må ta
 
God kveld :) gjør dere på?
Jeg forbereder litt til i morgen, karamell pudding i ovnen :D
God kveld :) skal bort, men jeg har ikke kjole og snuppa vil gå i en kjole så mannen må ut å kjøpe i morgen :p
Deilig å dra bort da :)
Jeg kjenner jeg et skikkelig glad vi skal bort i morgen og slipper å ordne til her hjemme. Samtidig som jeg gruer meg til å være den eneste edru (mest sannsynligvis) tilstede. Dette er en barnefri feiring så folk har ingen hensyn de må ta
Ja det er deilig ! Kjenner den, sånn hadde jeg det i fjord, du får bare gjøre det beste ut av det :)
 
Back
Topp