Skravletråd desember

Jeg var ikke glad i det før jeg heller, men blitt mere glad i det etterhvert. Kommer veldig ann på oppskriften.
Vi har is også da :) men ville absolutt ha karamell pudding så :p
Is blir det ikke da bolle til ismaskinen ikke ligger i frysen nå, den tar 2-3 døgn å bli klar.
Tenker på panna cota eller creame brule
 
Håper og ber om at mormor holder seg unna sykehus i år ❤️ i fjor fikk vi trist nyttårsaften med mulig hjerneblødning hos hun. Hun hadde fått krystallsyken på begge ørene så bestefar ville være alene tilfelle han måtte på sykehuset og vi andre var hos mamma. Det var trist det :/
 
Håper og ber om at mormor holder seg unna sykehus i år ❤️ i fjor fikk vi trist nyttårsaften med mulig hjerneblødning hos hun. Hun hadde fått krystallsyken på begge ørene så bestefar ville være alene tilfelle han måtte på sykehuset og vi andre var hos mamma. Det var trist det :/
Uff :( får virkelig håpe det ja
 
N sover på dagen og ikke og når henne ikke sover på dagen våkner hun i 11 tiden. Dette er nok en fase. Håper det bedre seg når hun er i bhg igjen :)
 
Jeg forbereder litt til i morgen, karamell pudding i ovnen :D

Deilig å dra bort da :)

Ja det er deilig ! Kjenner den, sånn hadde jeg det i fjord, du får bare gjøre det beste ut av det :)
jeg er egentlig mest der at dersom mannen min ikke blir sørpe, så er det overlevbart. de andre som er til stede har ikke for vane å bli sørpe dritings heller, bortsett fra EN. men den ENE som blir det, er så morsom i fylla så jeg overlever nok det også :p haha!
 
Håper det ! Så koselig ❤️❤️ det gjorde jeg i fjord :D rundt 30 uker var jeg da :p
Koselig :D vi har hatt 1 år og 10 mnd tøft, og nå frem til nå. Vært redd for å miste han. Nå er vi mer rolig begge 2 ❤️
 
God kveld:D
Ingen store nyttårsplaner her siden jeg skal jobbe...
Deilig egentlig da :p
jeg er egentlig mest der at dersom mannen min ikke blir sørpe, så er det overlevbart. de andre som er til stede har ikke for vane å bli sørpe dritings heller, bortsett fra EN. men den ENE som blir det, er så morsom i fylla så jeg overlever nok det også :p haha!
ja den ser jeg Hehe
Koselig :D vi har hatt 1 år og 10 mnd tøft, og nå frem til nå. Vært redd for å miste han. Nå er vi mer rolig begge 2 ❤️
Ja :p blir veldig spesielt å feire nyttårsaften med unge for første gang :)

Så bra :)
 
jeg syns det er så fint når familie og venner jeg skal til på middag, spør hva jeg orker å spise, siden jeg sliter litt med kvalme. Jeg føler at folk rundt meg tar så hensyn. den følelsen er GOD! <3
 
Back
Topp