Skravletråd desember

Jeg tenker jeg starter med å sette noen paprika i ovnen og la de stå der litt til de blir myke.

Steke karbonadedeig sammen med løk og hvitløk.
Ha i tacokrydder.
Tilsette mais og tacosaus/salsa.
Fylle paprikaene halvveis opp, ha på litt ost, fylle opp med kjøtt og ost på toppen.
Tilbake i ovnen.

Servere med natcho chips, cheddar dipp, guacomole og rømme
 
Jeg tenker jeg starter med å sette noen paprika i ovnen og la de stå der litt til de blir myke.

Steke karbonadedeig sammen med løk og hvitløk.
Ha i tacokrydder.
Tilsette mais og tacosaus/salsa.
Fylle paprikaene halvveis opp, ha på litt ost, fylle opp med kjøtt og ost på toppen.
Tilbake i ovnen.

Servere med natcho chips, cheddar dipp, guacomole og rømme
Det hørtes skikkelig godt ut det!
 
Ja, urolig baby.. Tipper at hvis jeg sovner nå så våkner han etter 5 min. Det slår aldri feil [emoji14]
Åh. Kjenner til den... hangler enda med søvnen. Og mi er straks 6 mnd. Har ikke kommet meg enda
 
Jeg tenker jeg starter med å sette noen paprika i ovnen og la de stå der litt til de blir myke.

Steke karbonadedeig sammen med løk og hvitløk.
Ha i tacokrydder.
Tilsette mais og tacosaus/salsa.
Fylle paprikaene halvveis opp, ha på litt ost, fylle opp med kjøtt og ost på toppen.
Tilbake i ovnen.

Servere med natcho chips, cheddar dipp, guacomole og rømme
Det hørtes veldig godt ut :)
 
Da tar jeg kveld. Satser på at frøkna ikke våkner opp om en halvtime som hun har pleid å gjøre de siste nettene. Passer i utgangspunktet fint at hun våkner for mat da, men nå er jeg trøtt.

Håper gubben kommer hjem og kan mate isåfall til da. Han stakk av etter middag til søstra plutselig. Hakke sett han siden. Spent på når han dukker opp. Egentlig hans "vakt" ikveld siden jeg hadde henne og stod opp med henne natta som var.
 
Ulovlig og idiotisk av hensyn til bl.a dyr.
Derfor jeg synes det bare burde være fellesoppskytninger av f.eks brannvesen. Når folk kan kjøpe selv og fyre så er det alltid en haug med idioter som ikke klarer å holde seg..
 
Back
Topp