Skravletråd desember

Ene kjolen min passer. Den er veldig slapp der magen er og ble fin i den :D når jeg skal til gyn skal jeg kjøpe meg noen kjoler der jeg kjøpte denne. Veldig pene kjoler :) ene får jeg ikke på og de 2 andre er ikke så behagelig å ha på seg :p
 
God kveld damer :) vi kom nettopp hjem. Baby J har vært hos farmor mens jeg og samboer har vært ute å spillt biljard med venner :)

Gud så digg det var med litt barnefri :) følte batteriene våre ble ladet opp :)

Håper dere har hatt en fin kveld.
 
God kveld damer :) vi kom nettopp hjem. Baby J har vært hos farmor mens jeg og samboer har vært ute å spillt biljard med venner :)

Gud så digg det var med litt barnefri :) følte batteriene våre ble ladet opp :)

Håper dere har hatt en fin kveld.
Høres deilig ut :)
 
God kveld damer :) vi kom nettopp hjem. Baby J har vært hos farmor mens jeg og samboer har vært ute å spillt biljard med venner :)

Gud så digg det var med litt barnefri :) følte batteriene våre ble ladet opp :)

Håper dere har hatt en fin kveld.
Høres som dere koset dere :) her har vi kost oss med fajitas og nå ser jeg på Harry Potter og fangen av azkaban :)
 
Høres deilig ut :)
det var veldig koselig :) noen av de har jeg ikke sett på ett halvt år :o
Høres som dere koset dere :) her har vi kost oss med fajitas og nå ser jeg på Harry Potter og fangen av azkaban :)
Ååh det er min harry potter favoritt :D den må jeg se snart :)
Ja det var godt å komme seg ut litt! Men mine biljard skills er ikke mye å skryte av :p
 
det var veldig koselig :) noen av de har jeg ikke sett på ett halvt år :o

Ååh det er min harry potter favoritt :D den må jeg se snart :)
Ja det var godt å komme seg ut litt! Men mine biljard skills er ikke mye å skryte av :p
Min og, og siste del av den siste :) hehe så lenge man koser seg er det viktigst :)
 
Ene kjolen min passer. Den er veldig slapp der magen er og ble fin i den :D når jeg skal til gyn skal jeg kjøpe meg noen kjoler der jeg kjøpte denne. Veldig pene kjoler :) ene får jeg ikke på og de 2 andre er ikke så behagelig å ha på seg :p
Skal du kjøpe kjoler hos gyn? :p
 
Endelig bestemt oss for understell :D
 
Back
Topp