Skravletråd desember

God morgen :). Da har mini første luren sin, jeg har kake i ovnen og vi begynner nok på middagen om ikke så lenge så den kan stå og godgjøre seg i ovnen i noen timer:)
 
Hørtes godt ut :) pannekaker og kjøttdeig og spagetti på nyttårssaften faktisk :p er som å høre eldste broren min som er 2 år yngre :p
Hehe :p Sånn er det når man ikke liker så mye forskjellig... Vi hadde pølseform i går og da ville han ene ikke spise. Men han fikk beskjed om å sitte ved bordet ved oss og faren tok på mat på tallernen. Og jaggu ble maten borte ;)
 
Det har jeg hatt. De viste alle filmene på colosseum kino for noen år siden. 20 min pause mellom hver film.
Tror ikke jeg hadde orket å sitte i en kinostol så lenge. Bedre hjemme der man er mer fri til å veksle stilling og pause når det trengs :p
 
Siste dagen i året folkens.
Har dere hatte et fint år, og gleder dere dere til det nye?

Jeg har hatt et fantastisk år, men gleder meg også til neste.
Blir spennende å se hvordan lille U kommet til å finne seg til rette i barnehagen.
Tror også jeg vil får et spennende år på jobb.
Til sommeren begynner også frøkna sitt siste år i barnehagen.
Tenk "lille" frøkna min er snart førskolebarn.
Noen ganger skulle jeg virkelig ønske hun hadde kommet 3 dager over termin ikke 13 dager før slik at hun kunne fått et år til i barnehagen.
Og eldste, hva kan jeg si om han, han skyter i været i en utrolig fart.
Han er blitt virkelig stor, har den store gutten der virkelig vært min lille baby?
 
Tror ikke jeg hadde orket å sitte i en kinostol så lenge. Bedre hjemme der man er mer fri til å veksle stilling og pause når det trengs :p
Det var ikke godt :p fikk litt sittesår i rumpa. Også 20 min pause er veldig lite, særlig når halvparten av de i salen skal på do :eek: det blir kø.
 
Det var ikke godt :p fikk litt sittesår i rumpa. Også 20 min pause er veldig lite, særlig når halvparten av de i salen skal på do :eek: det blir kø.
Det er klart. På kino holder det med 1 film :p
 
2016.
Da skulle jeg blitt trebarnsmor, men det er jeg allerede.

Vi begynner året med en syk gutt, eldstemann har vannkopper og følte seg slett ikke bra i morges, men høres bedre ut (lenge siden han har klaget på noe). Jeg gir paracet mot feber, han tar fast aerius, så det hjelper på kløen, og vi tar dagen på hans premisser.

Det meste av 2016 skal jeg være hjemme med baby og kose meg. Mellomste blir førskolebarn her også, men hun er født i februar og overmoden for det.
Eldstemann er stor gutt. Han har blitt veldig moden av å gå på skole, jeg kan ikke helt fatte at han nettopp var så liten som den lille jenta jeg har ved brystet nå. Tiden går fort, snart er hun så stor.

Jeg håper 2016 blir et fint år for oss.
 
God morgen :). Da har mini første luren sin, jeg har kake i ovnen og vi begynner nok på middagen om ikke så lenge så den kan stå og godgjøre seg i ovnen i noen timer:)
God morgen :) Ååå, jeg gleder meg til middag :D
 
Vi skal ha kalkun :) Tror jeg må lage ribbe en annen dag, for det har vi ikke hatt enda.
Julaften hadde vi pinnekjøtt, men jeg var så forkjølet at det smakte ingenting, så nå gleder jeg meg :D
 
Yay :D 3000 innlegg på nyeste oppdateringen :D
 
Jeg kjenner jeg et skikkelig glad vi skal bort i morgen og slipper å ordne til her hjemme. Samtidig som jeg gruer meg til å være den eneste edru (mest sannsynligvis) tilstede. Dette er en barnefri feiring så folk har ingen hensyn de må ta
Håper du får en koselig kveld:)
 
Back
Topp