Skravletråd desember

Så bra :) Jeg jobber hardt for å komme meg over 1212 eller hva det nå er [emoji14] storksaken kan jeg bare se langt etter. buhu [emoji14]
Mange fine premier på 1212 også :D
 
Da tar jeg kveld. Satser på at frøkna ikke våkner opp om en halvtime som hun har pleid å gjøre de siste nettene. Passer i utgangspunktet fint at hun våkner for mat da, men nå er jeg trøtt.

Håper gubben kommer hjem og kan mate isåfall til da. Han stakk av etter middag til søstra plutselig. Hakke sett han siden. Spent på når han dukker opp. Egentlig hans "vakt" ikveld siden jeg hadde henne og stod opp med henne natta som var.
Håper mannen dukket opp og at natta gikk fint?:)
 
Årets siste dag. 2015 har gått fryktelig fort.

Hva står på menyen i kveld?
 
Årets siste dag. 2015 har gått fryktelig fort.

Hva står på menyen i kveld?
Så alt for fort
Skal helsteke kylling i en slik leirform med grønnsaker og har creme brulee til dessert
Hva skal dere spise?
 
God kveld damer :) vi kom nettopp hjem. Baby J har vært hos farmor mens jeg og samboer har vært ute å spillt biljard med venner :)

Gud så digg det var med litt barnefri :) følte batteriene våre ble ladet opp :)

Håper dere har hatt en fin kveld.
Så deilig med barnefri:D
 
Så alt for fort
Skal helsteke kylling i en slik leirform med grønnsaker og har creme brulee til dessert
Hva skal dere spise?
Vi skal ha kalkun med det tradisjonelle tilbehøret. Vi blir 9 eller 10 tilbords, den eller er kjæresten til 15 åringen som muligens på brøyte det blir snø, noe det ikke er meldt.
 
Back
Topp