Skravletråd desember

Høres godt ut:). Skal dere feire alene eller sammen med noen?
Skal til mine foreldre, også er jo lillesøster der. Litt usikker på om broren min også skal være der :)
 
Vi skal ha kalkun med det tradisjonelle tilbehøret. Vi blir 9 eller 10 tilbords, den eller er kjæresten til 15 åringen som muligens på brøyte det blir snø, noe det ikke er meldt.
Her blir det bare oss så en kalkun vil bli litt mye, og dessuten så er jeg ikke så veldig glad i det
 
Hehe :p Sånn er det når man ikke liker så mye forskjellig... Vi hadde pølseform i går og da ville han ene ikke spise. Men han fikk beskjed om å sitte ved bordet ved oss og faren tok på mat på tallernen. Og jaggu ble maten borte ;)
Blir sånn det: liker ikke. "Du har jo ikke smakt" så spiser personen. Å da det var visst godt det :p
 
Siste dagen i året folkens.
Har dere hatte et fint år, og gleder dere dere til det nye?

Jeg har hatt et fantastisk år, men gleder meg også til neste.
Blir spennende å se hvordan lille U kommet til å finne seg til rette i barnehagen.
Tror også jeg vil får et spennende år på jobb.
Til sommeren begynner også frøkna sitt siste år i barnehagen.
Tenk "lille" frøkna min er snart førskolebarn.
Noen ganger skulle jeg virkelig ønske hun hadde kommet 3 dager over termin ikke 13 dager før slik at hun kunne fått et år til i barnehagen.
Og eldste, hva kan jeg si om han, han skyter i været i en utrolig fart.
Han er blitt virkelig stor, har den store gutten der virkelig vært min lille baby?
Jeg elsker hvordan det slutter med spark og en voksende baby i magen ❤️ barn vokser utrolig fort :D
 
La ut understellet for salg i natt og idag fikk jeg melding om at det var ei som ville ha det :) da blir det Sverige tur for å hente det nye når det er klart :)
 
Sjohei hvor det går.
Inntil for en liten uke siden ville bare lille U vigge på ryggen å leke.
For å være helt ærlig begynte jeg å bli litt bekymret siden han er hele 9,5 måneder gammel.
Hel brått er han blitt mer mobil og ruller seg dit han vil og åler seg litt fremover.
Og i deg under en uke siden han begynte å bevege på seg ville han opp å stå.
Nå går det fryktelig fort her syns jeg :rolleyes:
014-2.jpg
 
Back
Topp