Skal til mine foreldre, også er jo lillesøster der. Litt usikker på om broren min også skal være derHøres godt ut. Skal dere feire alene eller sammen med noen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til mine foreldre, også er jo lillesøster der. Litt usikker på om broren min også skal være derHøres godt ut. Skal dere feire alene eller sammen med noen?
Ååh det har jeg også klart! Utrolig hvor mye smerte en iphone kan gjøreKlarte å få mobilen på foten I går, så vet hvor deilig det er [emoji14]
Haha! Skikkelig klossmajordag i dag med andre ord.Ååh det har jeg også klart! Utrolig hvor mye smerte en iphone kan gjøre [emoji14]
Mista mobilen oppå nesa istad [emoji14] faceplant haha
Det blir vel koseligSkal til mine foreldre, også er jo lillesøster der. Litt usikker på om broren min også skal være der![]()
Ja, jeg gleder megDet blir vel koselig![]()
Ok, deilig detStille og rolig hjemme
Jobber til kl 1830...
Dere da?![]()
Så koselig! Kjenner jeg er litt misunnelig. Er år siden jeg var på fjellet sist!Ok, deilig det![]()
Vi er på Hafjell med svigerfar og familienSå blir feiring her med alpin kjøring, reinsdyrstek og hyttekos
![]()
Her blir det bare oss så en kalkun vil bli litt mye, og dessuten så er jeg ikke så veldig glad i detVi skal ha kalkun med det tradisjonelle tilbehøret. Vi blir 9 eller 10 tilbords, den eller er kjæresten til 15 åringen som muligens på brøyte det blir snø, noe det ikke er meldt.
Det kommer sikkert flere sjanserJa, men jeg ville jo ha storksak [emoji14]
Har vel vært det hver eneste måned de siste 1,5 året så fult muligKanskje der er storksak i januar![]()
Gratulerer med ettåringen!Her har vi en bursdagsgutt idag. Hele 1 år
. Lurer på hvor året har gått :-/.
Tusen takkGratulerer med ettåringen!
Au det er kjempe vondt :/God morgen! Startet dagen med å miste en stor sjampo flaske på tåadet var j@#lig vondt
![]()
Blir sånn det: liker ikke. "Du har jo ikke smakt" så spiser personen. Å da det var visst godt detHeheSånn er det når man ikke liker så mye forskjellig... Vi hadde pølseform i går og da ville han ene ikke spise. Men han fikk beskjed om å sitte ved bordet ved oss og faren tok på mat på tallernen. Og jaggu ble maten borte
![]()
Jeg elsker hvordan det slutter med spark og en voksende baby i magenSiste dagen i året folkens.
Har dere hatte et fint år, og gleder dere dere til det nye?
Jeg har hatt et fantastisk år, men gleder meg også til neste.
Blir spennende å se hvordan lille U kommet til å finne seg til rette i barnehagen.
Tror også jeg vil får et spennende år på jobb.
Til sommeren begynner også frøkna sitt siste år i barnehagen.
Tenk "lille" frøkna min er snart førskolebarn.
Noen ganger skulle jeg virkelig ønske hun hadde kommet 3 dager over termin ikke 13 dager før slik at hun kunne fått et år til i barnehagen.
Og eldste, hva kan jeg si om han, han skyter i været i en utrolig fart.
Han er blitt virkelig stor, har den store gutten der virkelig vært min lille baby?
Satser på detSå tristhåper dere får en bedre feiring i år!
Gratulerer så myeHer har vi en bursdagsgutt idag. Hele 1 år
. Lurer på hvor året har gått :-/.
Tusen takkGratulerer så mye![]()