Skravletråd desember

Herregud N sovnet 04:30 i natt ..... Håper vi kan få en blund snart :) men må være våken for tilfelle mannen ringer :p
 
Sjohei hvor det går.
Inntil for en liten uke siden ville bare lille U vigge på ryggen å leke.
For å være helt ærlig begynte jeg å bli litt bekymret siden han er hele 9,5 måneder gammel.
Hel brått er han blitt mer mobil og ruller seg dit han vil og åler seg litt fremover.
Og i deg under en uke siden han begynte å bevege på seg ville han opp å stå.
Nå går det fryktelig fort her syns jeg :rolleyes:
Vis vedlegget 153351
For en utvikling! Men så bra da, når han har blitt såpass stor også.
Fine lille U:)
 
Årets siste dag! 2015 er snart historie, og 2016 venter med blanke ark.
2015 har vært et år med både opp- og nedturer. Største nedturen må være da vi mistet lille spiren i magen og endelig la tredjeskatt-prosjektet på hylla.
 
Sjohei hvor det går.
Inntil for en liten uke siden ville bare lille U vigge på ryggen å leke.
For å være helt ærlig begynte jeg å bli litt bekymret siden han er hele 9,5 måneder gammel.
Hel brått er han blitt mer mobil og ruller seg dit han vil og åler seg litt fremover.
Og i deg under en uke siden han begynte å bevege på seg ville han opp å stå.
Nå går det fryktelig fort her syns jeg :rolleyes:
Vis vedlegget 153351
Skal si det går unna:). Her har han ålet seg fram nå i lange tider og først nå siste dagene satt seg opp i krabbeposisjon. Men nå setter han seg også opp på kne, og i sofaen vil han opp og stå:). Men han har ennå ikke satt seg opp selv da
 
2016.
Da skulle jeg blitt trebarnsmor, men det er jeg allerede.

Vi begynner året med en syk gutt, eldstemann har vannkopper og følte seg slett ikke bra i morges, men høres bedre ut (lenge siden han har klaget på noe). Jeg gir paracet mot feber, han tar fast aerius, så det hjelper på kløen, og vi tar dagen på hans premisser.

Det meste av 2016 skal jeg være hjemme med baby og kose meg. Mellomste blir førskolebarn her også, men hun er født i februar og overmoden for det.
Eldstemann er stor gutt. Han har blitt veldig moden av å gå på skole, jeg kan ikke helt fatte at han nettopp var så liten som den lille jenta jeg har ved brystet nå. Tiden går fort, snart er hun så stor.

Jeg håper 2016 blir et fint år for oss.
God bedring til sykt barn
 
Back
Topp