Skravletråd desember

Hos mine besteforeldre med mamma og minste bror. Håper største får kommet, men vet ikke :/ han er på sykehjem og lam så avhengig av mye hjelp og planlegging :( duda? :D
Ah ;)
Vi er på hyttetur med svigerfar, hans nye kjæreste og 3 av søskna til samboeren, tanta og onklen til samboeren. Blir her til 1.jan. Så blir feiring her.

Hva skal dere spise?
 
Ah ;)
Vi er på hyttetur med svigerfar, hans nye kjæreste og 3 av søskna til samboeren, tanta og onklen til samboeren. Blir her til 1.jan. Så blir feiring her.

Hva skal dere spise?
Å hørtes koselig ut :)
Jeg vet ikke :O mormor lager enten oksestek eller pinnekjøtt :) dere da? :)
 
Våken natt siste dagen i året :p woho .... Jeg må bare be mannen ta over etter hvert :)
 
Å hørtes koselig ut :)
Jeg vet ikke :O mormor lager enten oksestek eller pinnekjøtt :) dere da? :)
Hørtes godt ut :) Her blir det reisdyrstek:) Gleder oss :) en av søskna til samboeren ønska pannekaker og en annen spaghettie og kjøttdeig. Den tredje brøy seg ikke. Alle vi voksne var enige om at det ikke blir noe av det :p Så samboeren kom med ønske om reisdyr og svigerfar dro å handla.
 
Hørtes godt ut :) Her blir det reisdyrstek:) Gleder oss :) en av søskna til samboeren ønska pannekaker og en annen spaghettie og kjøttdeig. Den tredje brøy seg ikke. Alle vi voksne var enige om at det ikke blir noe av det :p Så samboeren kom med ønske om reisdyr og svigerfar dro å handla.
Hørtes godt ut :) pannekaker og kjøttdeig og spagetti på nyttårssaften faktisk :p er som å høre eldste broren min som er 2 år yngre :p
 
Nei må sove jeg... Mannen må ta over!!! Snuppa er oppe :O :O :O
 
God morgen! Startet dagen med å miste en stor sjampo flaske på tåa :( det var j@#lig vondt :(
 
Back
Topp