Skravletråd Blått lag våren 2020

200 poeng første dag! :smug:
Blir nok eneste dag med så mange poeng, men bra start. Kjenner gangsperren er på tur etter styrketrening i går. Litt fælt og litt godt å kjenne på :joyful:

Kjenner allerede at det kommer til å bli tungt å dra seg ut på tur denne uka. Det snør og skal ikke bli så mye bedre de neste dagene. Ligger ikke så mye men kjenner det ikke hjelper på motivasjonen. Har fått en tur i dag. Gått opp altfor mye i helga (forhåpentligvis mest vann siden mensen har vært på besøk) så må gjøre noe for å gå ned igjen.

Kjenner allerede at det kommer til å bli tungt å dra seg ut på tur denne uka. Det snør og skal ikke bli så mye bedre de neste dagene. Ligger ikke så mye men kjenner det ikke hjelper på motivasjonen. Har fått en tur i dag. Gått opp altfor mye i helga (forhåpentligvis mest vann siden mensen har vært på besøk) så må gjøre noe for å gå ned igjen.

Kjenner på det samme selv! Møkkavær! :shifty:

Har heldigvis to hunder som drar meg ut, men lysten er heller laber. Fordelen er at det er ekstra deilig å komme inn etterpå. Og så føler man seg ekstra flink.

Hvordan har det gått med dere idag? Her ble det tur som vanlig, og 10000 skritt passert. Men klarte ikke si nei da svigers dro frem is da jeg var der for å hente eldstemann. Svakt menneske altså. :shy:

Her ble ikke dagen helt som planlagt. Lillingen har vært i dårlig form, det ble vel 2 timer søvn i natt og en liten hvil i formiddag.. ingen aktivitet foruten om å gå og bysse. Har ikke fått handla inn frukt og grønt. Det ble brus til middag (sukkerfri) og hadde det ikke vært for at det er snopfritt her hjemme hadde jeg garantert spist snop. Har lengtet etter Stratos i hele dag!
Håper på litt mer søvn til natta :sleep011:sleep011

Her ble ikke dagen helt som planlagt. Lillingen har vært i dårlig form, det ble vel 2 timer søvn i natt og en liten hvil i formiddag.. ingen aktivitet foruten om å gå og bysse. Har ikke fått handla inn frukt og grønt. Det ble brus til middag (sukkerfri) og hadde det ikke vært for at det er snopfritt her hjemme hadde jeg garantert spist snop. Har lengtet etter Stratos i hele dag!
Håper på litt mer søvn til natta :sleep011:sleep011

Håper natta ble bedre!

Jeg er så sykt tiltaksløs og slapp, tror jeg er værsjuk. :p Men tror nesten jeg bikker 13000 skritt idag på tross av det. Og har klart snopfri, til tross for at mannen kom hjem med seigmenn!

Kjenner på det samme selv! Møkkavær! :shifty:

Har heldigvis to hunder som drar meg ut, men lysten er heller laber. Fordelen er at det er ekstra deilig å komme inn etterpå. Og så føler man seg ekstra flink.
Kjekt å ha hunder så man må ut med. Da blir det tur om man vil eller ei :) Ingen dyr her men har klart mellom en og to tur de fleste dagene.

I dag bikket jeg 10 000 skritt og er ganske så fornøyd med det :) Skulle ønske det var finere vær enn snø men ingenting man får gjort med det.

Hei. Trenger noen andre til å ta utregning i morgen. Jeg får ikke veid meg heller. Eller, jeg veide meg idag så kan skrive det.

Hei. Trenger noen andre til å ta utregning i morgen. Jeg får ikke veid meg heller. Eller, jeg veide meg idag så kan skrive det.
Jeg kan ta det jeg.

Tidligere så har det vært sånn at kan man ikke veie seg på dagen for veiing så skal man skrive forrige ukes vekt.

I mål med 10 000 skritt + pr dag!

IMG_20200514_212706.jpg

Har gått ut over strikketida etter legging, men hundene er fornøyde.

Og nå tror jeg jeg er ferdig å regne ut utfordringa. Litt mye tall å holde styr på. :p Ble ikke snoppoeng idag, stod en åpen pakke salt kjeks på benken og middagen var forsinket. :bag:

Har gått ut over strikketida etter legging, men hundene er fornøyde.

Og nå tror jeg jeg er ferdig å regne ut utfordringa. Litt mye tall å holde styr på. :p Ble ikke snoppoeng idag, stod en åpen pakke salt kjeks på benken og middagen var forsinket. :bag:
Godt å få beveget seg litt da.
Fort gjort når noe frister og man er sulten :D

Har vært på to turer i dag og nærmer meg 9 000 skritt. Ikke helt ferdig regnet enda siden jeg ikke er ferdig med skrittene enda :P

Vi har gjort en god jobb denne uka med poeng.

Gikk endel opp etter helga fordi jeg hadde mensen på helgebesøk :P Var ikke langt unna forrige fredags vekt i dag så håper at jeg har blitt kvitt alt og litt til til i morgen. Gruer meg litt til i morgen om jeg har klart det eller ikke :nailbiting:

200g ned. Er ganske skuffa over meg selv faktisk. Ikke lagt inn ei eneste treningsøkt denne uka.

0,8 kg ned her, positivt overrasket! :happy:

Opp 0,2kg her :shifty: Da forventer jeg vektnedgang neste uka altså :D

Da er alle tallene levert til krigleder. Godt jobba alle sammen!!

Er de? Jeg ser dem ikke
Ja. På samme PM som i går kveld. Ser de er sendt herifra.

Edit: ser jeg har skrevet rødt lag som tema på PM men det er jo blått lag :wacky: Endret overskriften til Blått lag.

Last edited:
Vi vant vekt og utfordringen denne uka!!! Virkelig godt jobba alle sammen!!!

Og med det så skal vi lage ny utfordring for den neste uka. Hvem vil lage og hva ønsker dere på utfordringen?
Personlig syns jeg det var veldig greit å få poeng pr 1000 skritt, så syns den bør fortsette og selvfølgelig snopefri ;) Men er det noe annet dere ønsker med? Noen øvelser, andre ting man kan gjøre?

Back
Topp