Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner allerede at det kommer til å bli tungt å dra seg ut på tur denne uka. Det snør og skal ikke bli så mye bedre de neste dagene. Ligger ikke så mye men kjenner det ikke hjelper på motivasjonen. Har fått en tur i dag. Gått opp altfor mye i helga (forhåpentligvis mest vann siden mensen har vært på besøk) så må gjøre noe for å gå ned igjen.

Her ble ikke dagen helt som planlagt. Lillingen har vært i dårlig form, det ble vel 2 timer søvn i natt og en liten hvil i formiddag.. ingen aktivitet foruten om å gå og bysse. Har ikke fått handla inn frukt og grønt. Det ble brus til middag (sukkerfri) og hadde det ikke vært for at det er snopfritt her hjemme hadde jeg garantert spist snop. Har lengtet etter Stratos i hele dag!
Håper på litt mer søvn til natta![]()
Kjekt å ha hunder så man må ut med. Da blir det tur om man vil eller eiKjenner på det samme selv! Møkkavær!
Har heldigvis to hunder som drar meg ut, men lysten er heller laber. Fordelen er at det er ekstra deilig å komme inn etterpå. Og så føler man seg ekstra flink.
Jeg kan ta det jeg.Hei. Trenger noen andre til å ta utregning i morgen. Jeg får ikke veid meg heller. Eller, jeg veide meg idag så kan skrive det.
Så flott!!!
Så flott!!!

Godt å få beveget seg litt da.Har gått ut over strikketida etter legging, men hundene er fornøyde.
Og nå tror jeg jeg er ferdig å regne ut utfordringa. Litt mye tall å holde styr på.Ble ikke snoppoeng idag, stod en åpen pakke salt kjeks på benken og middagen var forsinket.
![]()

Er de? Jeg ser dem ikkeOpp 0,2kg herDa forventer jeg vektnedgang neste uka altså
Da er alle tallene levert til krigleder. Godt jobba alle sammen!!
Ja. På samme PM som i går kveld. Ser de er sendt herifra.Er de? Jeg ser dem ikke
Endret overskriften til Blått lag.