Jeg er gravid for første gang og er nå på let etter en god podkast om svangerskapet Har dere noen dere vil anbefale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søk opp på Spotify; jordmorpodden og gravid uke for uke har eg høyrt påJeg er gravid for første gang og er nå på let etter en god podkast om svangerskapet Har dere noen dere vil anbefale?
Det står i arbeidsmiljølova at ein har rett på fri med løn til svangerskapskontroll dersom det ikkje kan leggast utanfor arbeidstid. Aml paragraf 12-1Her ser jeg en tom melding
Synes det blir feil at jobben betaler, det er jo snakk om en hel fraværsdag hver 14 dag, pluss en legetime i uka MINST. Ganske stor kostnad for arbeidsgiver. Men jeg kan forsåvidt «jobbe» det inn..
Har vel mistet veldig mye av symptomene, kun litt spente pupper. Kommer fortsatt brun utflod..Hvordan går det med deg?
Noen med noen koselige serier/filmer som er rundt fødsel/gravditet? Syntes sånt er så gøy å se på når man er gravid
Ser nå på fødeavdeligen
Har vel mistet veldig mye av symptomene, kun litt spente pupper. Kommer fortsatt brun utflod..
Den er trygg, fikk beskjed fra jordmor og lege sist gang at det ikke er noe problemVis vedlegget 443129Jeg bruker vanligvis ta denne hver dag, sliter med å forstå trygg mamma medisin. Men om jeg ikke misforstår så er denne helt trygg ta daglig i graviditeten?
Mitt forrige svangerskap(2017) så fikk jeg ikke ta noe som helst
Helt enig, kjenner så godt den følelsenHater disse første ukene av en graviditet hvor man ikke aner om det går bra eller ikke. Begynner jo automatisk å se for seg fremtiden med den lille når man får positiv test
Enig!! Føler meg konstant redd Må distrahere meg så godt det lar seg gjøre så jeg ikke tenker så mye på at det kan gå dårligHater disse første ukene av en graviditet hvor man ikke aner om det går bra eller ikke. Begynner jo automatisk å se for seg fremtiden med den lille når man får positiv test
Enig Prøver å nyte men alltid en bekymring som ulmer kjenner jegHater disse første ukene av en graviditet hvor man ikke aner om det går bra eller ikke. Begynner jo automatisk å se for seg fremtiden med den lille når man får positiv test
No nærma det seg 4K! Syns vi har vore effektive til no! Kor kjapt klara vi nå 5k?
Plutselig bare 800 igjen! Håper noen melder seg som tilgangsansvarlig slik at vi får skjult forum oppe og gå raskt når vi passerer 5k