Skravletråd ❤️

Noen med noen koselige serier/filmer som er rundt fødsel/gravditet? :shy: Syntes sånt er så gøy å se på når man er gravid :hilarious:

Ser nå på fødeavdeligen :love7
 
Her ser jeg en tom melding

Synes det blir feil at jobben betaler, det er jo snakk om en hel fraværsdag hver 14 dag, pluss en legetime i uka MINST. Ganske stor kostnad for arbeidsgiver. Men jeg kan forsåvidt «jobbe» det inn..
 
Her ser jeg en tom melding

Synes det blir feil at jobben betaler, det er jo snakk om en hel fraværsdag hver 14 dag, pluss en legetime i uka MINST. Ganske stor kostnad for arbeidsgiver. Men jeg kan forsåvidt «jobbe» det inn..
Det står i arbeidsmiljølova at ein har rett på fri med løn til svangerskapskontroll dersom det ikkje kan leggast utanfor arbeidstid. Aml paragraf 12-1 ☺️
 
IMG_7303.jpegJeg bruker vanligvis ta denne hver dag, sliter med å forstå trygg mamma medisin. Men om jeg ikke misforstår så er denne helt trygg ta daglig i graviditeten?

Mitt forrige svangerskap(2017) så fikk jeg ikke ta noe som helst
 
Våkna med brun utflod og masse murringer idag.. ekkelt! Hadde det slik sist graviditet også og det gikk helt fint så får håpe det er likt nå og at jeg bare er en som blør lett.
 
Hater disse første ukene av en graviditet hvor man ikke aner om det går bra eller ikke. Begynner jo automatisk å se for seg fremtiden med den lille når man får positiv test :Heartpink
Enig!! Føler meg konstant redd:rolleyes: Må distrahere meg så godt det lar seg gjøre så jeg ikke tenker så mye på at det kan gå dårlig
 
Plutselig bare 800 igjen! Håper noen melder seg som tilgangsansvarlig slik at vi får skjult forum oppe og gå raskt når vi passerer 5k :joyful:
 
Back
Topp