Skravletråd ❤️

Vanskelig det der. For man skal jo ikke bli behandlet annerledes fordi man er gravid. Det er jo diskriminering. Men, man vet jo det skjer!
Ja, det skjer, over en lav sko har jeg inntrykk av! Men vet også at det kommer en ledig stilling på gamlejobben som er fast. Vurderer å søke på det for å få stabilitet. Lønna er sikkert litt lavere, men det får gå sin skjeve gang :banghead:
 
Ja, det skjer, over en lav sko har jeg inntrykk av! Men vet også at det kommer en ledig stilling på gamlejobben som er fast. Vurderer å søke på det for å få stabilitet. Lønna er sikkert litt lavere, men det får gå sin skjeve gang :banghead:

Kjipt med lavere lønn. Men godt med stabilitet da ❤️
 
Jeg er også litt usikker på hva jeg skal gjøre.. er i et vikariat, som kanskje kan bli fast. Og så skal vi ha lønnsforhandlinger i oktober :happy090 Vil ikke bli sett i et «dårlig lys» fordi jeg blir sykemeldt og skal i permisjon. :confused004
Den er vanskelig! Klarar du å holde det gåande så lenge? Forhåpentligvis er du jo allereie sikra å få den jobben då! ❤️
 
Den er vanskelig! Klarar du å holde det gåande så lenge? Forhåpentligvis er du jo allereie sikra å få den jobben då! ❤️
Spørs det! Kjenner jeg bare blir mer og mere kvalm dessverre :wtf: :depressed: Det bobler i magen…. Forrige svangerskap var jeg så sinnsykt kvalm, gruer meg så for det….:arghh: Og blir det sånn, så klarer jeg meg ikke til oktober nei :laughing001
 
Jeg testet positivt for to dager siden, og har sittet med hemmeligheten til i dag tidlig, da jeg fortalte mannen. Måtte fordøye det litt selv, tror jeg.
Mange tanker her nå. Vi har tre fra før og var egentlig fornøyd med det. Hvis spiren sitter blir det på'n igjen med spedbarnstid, barnehage, bleier etc. :whacky011
 
Kjenne eit behov for å dele det her med nokon på jobb for å kunne tilpasse litt i løpet av alle jobbhelgane som kjem før trøttheten sleppe tak. Men ana liksom ikkje kven det skulle vore! Trøsta meg med alle time eg jobba ekstra vil forlenge permisjonen! ❤️
 
Kjenne eit behov for å dele det her med nokon på jobb for å kunne tilpasse litt i løpet av alle jobbhelgane som kjem før trøttheten sleppe tak. Men ana liksom ikkje kven det skulle vore! Trøsta meg med alle time eg jobba ekstra vil forlenge permisjonen! ❤️

Vanskelig det der når man føler man må dele før man er helt klar! Kjenner litt på den selv av andre årsaker, fordi det kan gagne jobben fremover at jeg sier det. Men er ikke klar!! ❤️
 
Vanskelig det der når man føler man må dele før man er helt klar! Kjenner litt på den selv av andre årsaker, fordi det kan gagne jobben fremover at jeg sier det. Men er ikke klar!! ❤️
Her og vil det gange jobb å sei det ganske fort. Vi har ein som går av pensjon når eg skal ut i permisjon, så då forsvinner 2 stykker på same tid..
 
Dilemma det der ja.. men, man må tenke på seg selv også faktisk!
Ja, det får berre vente! Det blir så det blir! Sjefen får nok vite det på det neste samtale - då er eg i veke 11, så det får vere innafor!
Då har han framleis tid å finne nokon til eit eventuelt vikariat og eg har forhåpentligvis gått opp i lønn :laughing002
 
Dere som har vært gravide flere ganger, når er det best å gå gravid? Jeg har ett oktoberbarn, så har gått høygravid på sommeren. Det var ikke all verdens :laughing002 :wtf: Utrolig spent på om det blir bedre nå
 
Har vært høygravid på sommer, høst og vinter. Synes sommer helt klart var verst. Men vinteren og var ganske tungt, spesielt siden jeg da hadde en toåring som nektet alt av av- og påkledning. I tillegg er det jo mørkt og kaldt så man blir begrenset til mye innesitting. Så kanskje høst er best? Husker ihvertfall der var fint å gå turer i skogen opp mot termin i november.
Ser for meg at våren også er en fin tid å være gravid på.
 
Syns vi bør ha en skravletråd ❤️

Syns vi forresten er veldig flinke som nærmer oss 300 innlegg allerede. Vi har ikke holdt på såå lenge enda! Liten vei å gå til 5000 enda da.. :hilarious: Derfor passer det fint med en skravletråd! Fyr løs!

Jeg ligger for øyeblikket og legger unger. Jeg samsover med begge to enda, og prøver å slutte med nattamming med yngste, men det er ikke barebare.. Veldig spent på hvordan det blir å samsove med tre etterhvert, og har store planer om å bygge på senga.. har 180 nå :angelic:
Dette vil jeg vite mer om! Hvordan funker det? Leggetider? Oppvåkningen har en på 10 mnd som jeg legger meg med, ammer i søvn, og nattammer. Ser for meg at en liten baby i mai også må i samme seng som oss.
 
Dere som har vært gravide flere ganger, når er det best å gå gravid? Jeg har ett oktoberbarn, så har gått høygravid på sommeren. Det var ikke all verdens :laughing002 :wtf: Utrolig spent på om det blir bedre nå
Tenk heller på sollyset, jeg fødte min siste i oktober i fjor, og vaaar såååå trøøøøtt i mørketida, og det skulle bare bli mørkere! Det var så tungt! Ser for meg at det er mye lettere i mai hvor dagene enda blir lengre :-)
 
Back
Topp