Dette vil jeg vite mer om! Hvordan funker det? Leggetider? Oppvåkningen har en på 10 mnd som jeg legger meg med, ammer i søvn, og nattammer. Ser for meg at en liten baby i mai også må i samme seng som oss.
Jeg elsker å samsove, og skal samsove så lenge barna ønsker det selv Har en på 3,5 år og en på 1,5 år, og vi har sove sammen fra første stund. Ble en liten overgang da andremann kom, da førstemann skvatt til litt når andremann gråt, men dette gikk seg kjempefort til - nå skal det MYE til for at den ene våkner av den andre Må nevne at jeg har vært veldig heldig med nattsovingen da - barna har alltid sovet godt på natta, og om de våknet da de var babyer, så var det bare å slenge ut puppen og amme liggende, så sov babyen videre. Har aldri vært behov for byssing på natta
I lang tid la jeg barna klokka 17, men nå legger de seg mellom 18 og 19. Varierer litt hvor lang tid de trenger på å sovne - alt fra 1 minutt til 2 timer - dette spørs på dagen, dagsovingen og interessen for å tulle med meg og ikke høre etter
Eldste hører nattasanger for å sovne, og yngste ammes enda. Håper vi er ferdige med amminga iløpet av høsten Godt med en liten pause når det er påen igjen!
Når tredje kommer skal jeg lage større seng. Og da håper jeg at den eldste godtar at andremann ligger mellom oss, sånn at jeg ligger mellom andremann og tredjemann Håper og tror den eldste er moden nok til å forstå det i mai