Skravletråd ❤️

Jeg tror ikke jeg har vært med i skjult forum før, eller jeg har vel, men glemmer jeg er det også finner jeg det ikke igjen :p
Er det erfaringsmessig flere innlegg på skjulte ?
 
Jeg tror ikke jeg har vært med i skjult forum før, eller jeg har vel, men glemmer jeg er det også finner jeg det ikke igjen :p
Er det erfaringsmessig flere innlegg på skjulte ?
Ein snakkar litt meir opent i skjult!
Her kan jo alle lese!
 
Ein snakkar litt meir opent i skjult!
Her kan jo alle lese!
Ja man kan jo det, men samtidig så har man jo anonym profil så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men sikkert kjekt altså :)
Jeg tenker dog jeg er veldig takknemlig for alt som ikke er skjult når man googler pg lurer på noe. Så er det alltid noen som har opplevd det samme her inne og man kan lese:)
 
Ja man kan jo det, men samtidig så har man jo anonym profil så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men sikkert kjekt altså :)
Jeg tenker dog jeg er veldig takknemlig for alt som ikke er skjult når man googler pg lurer på noe. Så er det alltid noen som har opplevd det samme her inne og man kan lese:)
Det er sant! :D
Men kjekt med skjult også - då blir ein også litt betre kjent! :)
 
Gå inn på avstemminga - bannerfarge og namn og sei di meining :)
 
Har så lite symptomer jeg at jeg virkelig sliter med å tro at dette skal føre til en baby.. de tankene kommer plutselig. Har jo også litt brun utflod som kommer og går, men det hadde jeg med mini også de første ukene men det hjelper liksom ikke på bekymringen, 2 uker til TUL føles uendelig lenge til :arghh:
 
Føler hvilepulsen min har falt litt nå og blir stresset av det.. forbereder meg hele tiden på en SA, fordi jeg føler det er noe alle «må» gjennom merker jeg
 
Føler jeg har vært gravid en evighet også er jeg bare 4+4 :smiley-ashamed004
 
Back
Topp