Eg kan hjelpe deg om det trengst toVi har vært kjempeeffektive! Jeg kan godt melde meg dersom ingen andre har utrolig lyst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg kan hjelpe deg om det trengst toVi har vært kjempeeffektive! Jeg kan godt melde meg dersom ingen andre har utrolig lyst
Ein snakkar litt meir opent i skjult!Jeg tror ikke jeg har vært med i skjult forum før, eller jeg har vel, men glemmer jeg er det også finner jeg det ikke igjen
Er det erfaringsmessig flere innlegg på skjulte ?
Ja man kan jo det, men samtidig så har man jo anonym profil så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men sikkert kjekt altsåEin snakkar litt meir opent i skjult!
Her kan jo alle lese!
Er sååå mye fint! Gleder meg til å kjøpe babyklær igjen
Det er sant!Ja man kan jo det, men samtidig så har man jo anonym profil så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men sikkert kjekt altså
Jeg tenker dog jeg er veldig takknemlig for alt som ikke er skjult når man googler pg lurer på noe. Så er det alltid noen som har opplevd det samme her inne og man kan lese
eg og!Er sååå mye fint! Gleder meg til å kjøpe babyklær igjen
Hurra!Under 100 innlegg igjen nå!
Spennande å sjå om babyverden følge medUnder 100 innlegg igjen nå!
Jejda har vi nådd 5K!!
Samme her, blir helt tullete av de første ukene før første ultralyd i tilleggFøler jeg har vært gravid en evighet også er jeg bare 4+4