Skravletråd ❤️

Å sånne usikre svar er så innmari trasige ❤️er du helt sikker på når eggløsning var? Og når fikk du fikk du først pos test?
Men ser veldig mange ultralyd steder anbefaler å vente helst helt til 7+0 faktisk, nettopp for å være sikker på å ikke få en slik opplevelse du har nå med usikkerhet. Så det trenger ikke bety noe at man ikke ser noe mer ❤️

jeg har vært på utallige ultralyder etter en MA i våres som tok tid, og fått så mange ulike svar både om det ene og det andre, og ei mente til og med hun så noe som kunne være ett bankende hjerte og lurte på om jeg kunne være gravid igjen allerede, Men det var det da altså ikke, kun rester og kun ett blodkar. Ei kollega fikk beskjed om det var MA først, men en uke senere to helt levende tvillinger ! Så det er tydelig at ul ikke alltid er helt rett det de ser heller ❤️ håper for dere!
Jeg har ikke tracket eggløsningen, men jeg fikk det jeg tror var festeblødning noen dager før jeg tok graviditetstest. Husket jeg tenkte at mensen kom tidlig. Men jeg har tracket når vi har lagt aksjer så jeg har en anelse i såfall. Ja jeg kan ikke anbefale å ta UL så tidlig. Men når fastlegen tilbyr det så er det vanskelig å si nei eller prøve å flytte på den. Men jeg får en ny en om 3 uker ca om hcg blodprøvene stiger fint!
 
Back
Topp