Skravletråd ❤️

Å sånne usikre svar er så innmari trasige ❤️er du helt sikker på når eggløsning var? Og når fikk du fikk du først pos test?
Men ser veldig mange ultralyd steder anbefaler å vente helst helt til 7+0 faktisk, nettopp for å være sikker på å ikke få en slik opplevelse du har nå med usikkerhet. Så det trenger ikke bety noe at man ikke ser noe mer ❤️

jeg har vært på utallige ultralyder etter en MA i våres som tok tid, og fått så mange ulike svar både om det ene og det andre, og ei mente til og med hun så noe som kunne være ett bankende hjerte og lurte på om jeg kunne være gravid igjen allerede, Men det var det da altså ikke, kun rester og kun ett blodkar. Ei kollega fikk beskjed om det var MA først, men en uke senere to helt levende tvillinger ! Så det er tydelig at ul ikke alltid er helt rett det de ser heller ❤️ håper for dere!
Jeg har ikke tracket eggløsningen, men jeg fikk det jeg tror var festeblødning noen dager før jeg tok graviditetstest. Husket jeg tenkte at mensen kom tidlig. Men jeg har tracket når vi har lagt aksjer så jeg har en anelse i såfall. Ja jeg kan ikke anbefale å ta UL så tidlig. Men når fastlegen tilbyr det så er det vanskelig å si nei eller prøve å flytte på den. Men jeg får en ny en om 3 uker ca om hcg blodprøvene stiger fint!

Fått helsekort for gravide allerede, jeg. 5+5. :hilarious: Håper ikke det er en jinx.

Var hos legen med sønnen min, og spurte i resepsjonen på vei ut når jeg burde bestille time for å rekke henvisning til tidlig ultralyd rundt uke 12. Legen overhørte det og ba ho starte prosessen nå, siden jeg allerede var der. Så startet å fylle ut helsekort + generelle blodprøver, så blodprøver igjen til uka siden jeg er så tidlig på vei nå. Tror de første blodprøvene er fordi jeg er ny pasient hos denne fastlegen, men veit ikke helt, jeg. Anyways, nå er prosessene i gang alt. Med de to første tok jeg ikke kontakt før uke 12-ish. :hilarious::smiley-angelic001

Hei! Føler jeg er litt late to the party, sånn er det å ha termin sent i mnd ;) kjekt at det er bra med aktivitet i gruppa allerede da :joyful:
Her er det masse aktivitet! Jeg føler meg litt i limbo mens jeg venter på at dagene skal gå, så jeg sitter og er misunnelig på de som er kommet lengre enn meg :hilarious:

Når burde jeg få symptomer? Er jo bare 4+4, men jeg har ingenting. Våkner enda tidlig på morgenen, ellers null symptomer :shy:

Når burde jeg få symptomer? Er jo bare 4+4, men jeg har ingenting. Våkner enda tidlig på morgenen, ellers null symptomer :shy:

Jeg er 7+0 og har så å si ikke symptomer, mens andre ligger og spyr når de er kommer hit, så det er veldig individuelt! ❤️

Veeldig tidlig men morsinstinkt er reelt da:happy: Men er det noen som har følelse på hvilket kjønn de bærer på?
Sist gang følte jeg veldig på at det ble gutt, og det stemte :) Vi valgte å ikke finne ut før fødselen, så var en morsom «overraskelse» i der hele.

Nå har jeg litt jente-følelse, uten at jeg vet hvorfor. Sikkert tilfeldig, men sist gang hadde vi låst oss veldig på et guttenavn og var litt usikre på hvilket jentenavn vi likte best, og da ble det gutt. Denne gangen er det motsatt, har et jentenavn klart, men har ikke landet på et guttenavn så håper på jente hahaha :p

Sist gang følte jeg veldig på at det ble gutt, og det stemte :) Vi valgte å ikke finne ut før fødselen, så var en morsom «overraskelse» i der hele.

Nå har jeg litt jente-følelse, uten at jeg vet hvorfor. Sikkert tilfeldig, men sist gang hadde vi låst oss veldig på et guttenavn og var litt usikre på hvilket jentenavn vi likte best, og da ble det gutt. Denne gangen er det motsatt, har et jentenavn klart, men har ikke landet på et guttenavn så håper på jente hahaha :p
Så tilfeldig det du skriver. Er i helt lik situasjon, er som å lese mitt eget svar på spørsmålet haha:wideyed: Vi viste heller ikke kjønn på forrige før fødsel, men var sikker på gutt hele veien. Nå er jeg spent på om jeg tenker jente fordi det er ønsketenkning eller om det bare er samme «instinkt» som kommer:happy:

Så tilfeldig det du skriver. Er i helt lik situasjon, er som å lese mitt eget svar på spørsmålet haha:wideyed: Vi viste heller ikke kjønn på forrige før fødsel, men var sikker på gutt hele veien. Nå er jeg spent på om jeg tenker jente fordi det er ønsketenkning eller om det bare er samme «instinkt» som kommer:happy:
Er så rart, ikke sant? Forrige gang sa vi konsekvent «han» om babyen i magen og måtte rette oss selv hele tiden med «eller hun da». Og nå er det motsatt. Til og med mannen snakker om den lille tulla som kommer :dummy1:

Så ja, spennende om det er instinkt eller ønsketenkning. Sist sa det kinesiske fødselskartet gutt og nå sier det jente, så bygger jo bare opp under teorien :p

skal dere vite kjønn før fødsel denne gangen eller vente?

Så spennende! Har akkurat det samme med kinesisk fødselskartet også :laughing002

Vi har ikke bestemt oss for noe enda, hvis følelsen på jente blir enda sterkere underveis så klarer jeg å vente til fødsel. For forrige gang var det ikke vanskelig å vente til fødsel siden man «viste» at det var gutt uansett:happy: hva med dere?

Jeg har begynt å få opp sånne nydelige "hei verden"-bilder på instagram og gleder meg helt enormt til det er mitt lille gull som skal ta sånne bilder! Hilsen 4+6 :sorry::hilarious:

Så spennende! Har akkurat det samme med kinesisk fødselskartet også :laughing002

Vi har ikke bestemt oss for noe enda, hvis følelsen på jente blir enda sterkere underveis så klarer jeg å vente til fødsel. For forrige gang var det ikke vanskelig å vente til fødsel siden man «viste» at det var gutt uansett:happy: hva med dere?
Tror vi blir å vente, med mindre det skjer et uhell under OUL som jeg hører om til stadighet :p

Vi synes det var litt koselig å ikke vite forrige gang, men var ikke helt forberedt hvor mye det irriterte resten av familien. Visstnok heeeeelt umulig å få tak i kjønnsnøytrale babyklær eller utstyr :rolleyes: Selv om vi ikke hadde bedd om noen av delene. For oss er kjønnet egentlig veldig likegyldig, annet enn ifht. navn, og nå blir det litt på pur f å gjenta suksessen hahaha :p

Back
Topp