Her blir det wok! Enkelt og greit, orka ikke så mye styrHva skal dere ha til middag i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det wok! Enkelt og greit, orka ikke så mye styrHva skal dere ha til middag i dag?
Hva skal dere ha til middag i dag?
Tar Multi + folsyre og jodTar dere bare folsyre eller gravid tabletter som har litt annet godt inni også?
Bestilte gravid fra nycoplus, håper de er braTar Multi + folsyre og jod
Tar dere bare folsyre eller gravid tabletter som har litt annet godt inni også?
Vet du forskjellen på denne komboen og gravidpakken?Multi + folsyre
Jeg vet bare hun jordmoren jeg hadde sist, sa at jeg likegodt kan ta multi fra nycoplus da den inneholder alt man trenger men ikke er like dyr som den gravid pakkenVet du forskjellen på denne komboen og gravidpakken?
Hvorfor tar su folsyre i tillegg til multivitaminer? Mine multi inneholder 0.4 mg folsyre, som er anbefalt mengde for gravide, så jeg har bare tatt de, jegTar Multi + folsyre og jod
Godt spørsmål, er bare så vant til å ta Multi så har egentlig ikke tenkt over at det kanskje inneholder så mye folsyre jeg trengerHvorfor tar su folsyre i tillegg til multivitaminer? Mine multi inneholder 0.4 mg folsyre, som er anbefalt mengde for gravide, så jeg har bare tatt de, jeg
Tok sånne gravidtabletter fra nycoplus sist og jeg har vanligvis ikke noe problem med store tabletter, men når kvalmen virkelig gjorde seg gjeldende hadde jeg ikke sjans. Så har byttet ut de 4 store pillene/kapslene om dagen med en liten Metode+ folsyre og jod-tablett og noen vitaminbjørner for restenTar dere bare folsyre eller gravid tabletter som har litt annet godt inni også?
Her har jm gammelt ul utstyr, hun sier, vi kan ta en titt, men jeg ser bare det du ser. Men koselig å se hjertet slår rundt uke 8Aaah, mange tanker og bekymringer her nå! Først og fremst, jeg har opplevd to morgener de siste dagene veldig vonde murringer og har vært sikker på at menser er like rundt hjørnet :-( løper på do i et sett! Kan ikke huske at det var sånn med storesøster, men mulig det er fortrengt?! Flere som har opplevd dette?
Det andre er tidlig UL da! Noen andre som kommer til å ta privat UL før TUL i det offentlige? Jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge. Kjenner jeg trenger å vite at det er liv og at det bare er én der inne. Når tenker dere andre å ta tidlig UL isåfall?
Forresten, jeg får ikke opp listen med smileys her inne? Hele det øverste feltet er grått og går ikke an å trykke på. Noen som har tips?
Leste denne og har gått på samme «smell». Tar omega 3 multi, og har tatt det i mange år, så tenkte ikke over at det kanskje inneholdt det jeg trengte fra før. Da kan man trygt «slutte» på folsyre-tablettene da?Godt spørsmål, er bare så vant til å ta Multi så har egentlig ikke tenkt over at det kanskje inneholder så mye folsyre jeg trenger
Å sånne usikre svar er så innmari trasige er du helt sikker på når eggløsning var? Og når fikk du fikk du først pos test?Så var jeg så «dum» og takket ja til UL fra fastlegen selvom jeg er 5+5 i følge menstermin. På UL så vi bare plommesekk, ingen hjerte og det kunne se ut som jeg ikke var så langt på vei likevel. Så er spørsmålet da, er alt ok men at jeg ikke er så langt på vei? eller har utviklingen stoppet? Vi tok HCG-prøver i dag og skal ta ny på fredag. Så endelig svar kommer på mandag. Men kjedelig at jeg sitter her mer usikker enn da jeg dro til legen. Jeg er kvalm og jeg kjenner murringer så symptomer har jeg, men det kan man ha selv ved en MA?
Åå… har tenkt på deg og lurt på hvordan det har gått. Du tok blodprøver og?Er 5+6 i dag. Jeg har begynt å blø, så regner med det er en påbegynt SA. Litt forventet egentlig, da testene mine har vært svake med treg stigning hele veien.... Nå vil jeg bare at dette skal gå raskt over, slik at jeg kan begynne på nytt.
Tok blodprøver på tirsdag og fredag i forrige uke, men har fortsatt ikke fått svar ifra legen på de, har etterlyst svar i dag.Åå… har tenkt på deg og lurt på hvordan det har gått. Du tok blodprøver og?