Skravletråd ❤️

Syntes det er gøy at jeg har trodd jeg har vært gravid så mange ganger før, men så ømme som puppene mine er nå så er det komisk å tenke på haha! Jeg har A-cup og gleder meg til utviklingen:gen014
samme her - spent på når ein må investere i nye! Har dog nokre universale som kanskje held ei stund? :)
 
Den typen jeg går med nå holder en stund til, men var og badet i helga og den bikinitoppen jeg hadde holdt ikke mye på plass haha. Føltes ut som de skulle poppe ut når som helst, mannen min var veldig fornøyd da:happy119
 
Misunner dere litt nå, men h/i cup gruer jeg meg til størrelsen :hilarious: Med første var de gigantiske, og utgangspunktet er enda større nå. Så nei fy, vet ikke hvor jeg skal få tak i gode BH-er når den tiden kommer :meh: Dette er meg uten bh når jeg løper nå :blackeye: forehåpentligvis blir de store nok til å ta over skuldra :hilarious::laughing002

Dere kan godt få litt av meg!
 
Blir oppringt av jordmor på onsdag for første time. Dei ville at vi skulle inn ganske fort om eg ikkje hadde vore hos lege :) Så dette blir jo spennande!
 
Jeg er så lei av pupper at jeg gjerne kunne blitt heeeeelt flat etter all amming :angelic: Kjekke å ha ved amming da, spesielt på natta når man fortsatt kan amme mens man ligger på ryggen fordi puppen henger sånn fint ned på sida :hilarious:
 
Blir oppringt av jordmor på onsdag for første time. Dei ville at vi skulle inn ganske fort om eg ikkje hadde vore hos lege :) Så dette blir jo spennande!
Så spennende! Noe spesiell grunn til det? Jeg skal heller ikke til lege, men tenkte vente en stund før jeg bestilte. Burde jeg gjøre det kanskje snart?
 
Jeg tør ikke ringe jordmortjenesten, redd for at de bare sier sånn "nei du må vente en mnd". Vil få booket første time men syns det er så flaut av en eller annen grunn.. Kan være fordi jeg prøvde å få meg legetime forrige uke, men siden jeg ikke har fastlege her jeg bor så ville hun at jeg skulle ringe privat lege isteden. Orker ikke bruke masse penger på det faktisk.. Er 4+4 så enda veldig tidlig, men ja får meg ikke til å ringe
 
Så spennende! Noe spesiell grunn til det? Jeg skal heller ikke til lege, men tenkte vente en stund før jeg bestilte. Burde jeg gjøre det kanskje snart?
Jeg tør ikke ringe jordmortjenesten, redd for at de bare sier sånn "nei du må vente en mnd". Vil få booket første time men syns det er så flaut av en eller annen grunn.. Kan være fordi jeg prøvde å få meg legetime forrige uke, men siden jeg ikke har fastlege her jeg bor så ville hun at jeg skulle ringe privat lege isteden. Orker ikke bruke masse penger på det faktisk.. Er 4+4 så enda veldig tidlig, men ja får meg ikke til å ringe
Det står på sidene til kommunen at ein skal ta kontakt så fort som mogleg, og dei ville berre at eg skulle komme inn! Men det er no forsåvidt heilt greit! Så får vi sjå kva jm seier når ho ringe!
 
Jeg tør ikke ringe jordmortjenesten, redd for at de bare sier sånn "nei du må vente en mnd". Vil få booket første time men syns det er så flaut av en eller annen grunn.. Kan være fordi jeg prøvde å få meg legetime forrige uke, men siden jeg ikke har fastlege her jeg bor så ville hun at jeg skulle ringe privat lege isteden. Orker ikke bruke masse penger på det faktisk.. Er 4+4 så enda veldig tidlig, men ja får meg ikke til å ringe
Min mor jobber som jordmor i kommunen, og der ringer mange inn fra samme dag de får positiv test. Det er ofte litt ventetid hos jordmor har jeg skjønt, så det er bare å ringe. Ingen kommer til å "se" dumt på deg. Du får en time frem i tid :) Jeg velger legetime først, nettopp fordi mamma ser det hvis jeg ringer inn :hilarious:
 
Min mor jobber som jordmor i kommunen, og der ringer mange inn fra samme dag de får positiv test. Det er ofte litt ventetid hos jordmor har jeg skjønt, så det er bare å ringe. Ingen kommer til å "se" dumt på deg. Du får en time frem i tid :) Jeg velger legetime først, nettopp fordi mamma ser det hvis jeg ringer inn :hilarious:
Den er eg!
 
Akutt sulten i kveld, og har eeegentlig pusset tennene og gjort meg klar for senga. Slukte fire brødskiver og kjente like etter at det ikke var så lurt å trappe i seg den siste skiva.. ble nesten litt uggen :hilarious: Har også hatt en del murringer ikveld - velger å ta det som et godt tegn ❤️ Gleder meg til å høre fra jordmor imorgen og for å få dato på første svangerskapskontroll!
 
Eg har sååå lyst å strikke eit babyteppe i blått - er så sikker på at det blir gutt! Men er så kjedeleg å gå på ein fargesmell! Finne ingen jordfarger eg vil strikke teppe i - sjølv om eg skal ha eit kvitt :dance018
 
Eg har sååå lyst å strikke eit babyteppe i blått - er så sikker på at det blir gutt! Men er så kjedeleg å gå på ein fargesmell! Finne ingen jordfarger eg vil strikke teppe i - sjølv om eg skal ha eit kvitt :dance018

Hadde gått for blått uansett om du har lyst på det! ❤️ Jeg vurderer blått om jeg ikke skal ha beige. Eventuelt grønt! Kjempefint med sånn dus, mørk blå til jenter også ❤️❤️ Som dette:

IMG_6560.jpeg
 
Akutt sulten i kveld, og har eeegentlig pusset tennene og gjort meg klar for senga. Slukte fire brødskiver og kjente like etter at det ikke var så lurt å trappe i seg den siste skiva.. ble nesten litt uggen :hilarious: Har også hatt en del murringer ikveld - velger å ta det som et godt tegn ❤️ Gleder meg til å høre fra jordmor imorgen og for å få dato på første svangerskapskontroll!
Kjenner også at jeg er veldig sulten om dagen :laughing001 Må fylle opp skapene her hjemme med sunne alternativer, jeg har veldig lyst på godteri, potetgull og kjeks :happy090
Kjenner også at tørsten melder seg, er uttørka i halsen hele tida:hilarious:
 
Back
Topp