Skravletråd ❤️

Er det flere som har sammentrekninger? Ve ikke om det er dette som er ligamentsmerter. Men det kommer litt i rykk og napp. Var akkurat og badet innendørs og selv da var det ubehagelig:schocked028

Har også litt ligamentsmerter, samt litt sånn tøye-følelse i livmorområdet ❤️
 
Snakka med ei av mine beste venninner igår, og da kunne hun fortelle det at de akkurat hadde satt inn egg, og at de om 10 dager skulle sjekke resultatet! Håper sååå det klaffer for henne og at vi begge får maibarn ❤️❤️ Flere med nære venninner som har barn så å si samtidig?
 
Snakka med ei av mine beste venninner igår, og da kunne hun fortelle det at de akkurat hadde satt inn egg, og at de om 10 dager skulle sjekke resultatet! Håper sååå det klaffer for henne og at vi begge får maibarn ❤️❤️ Flere med nære venninner som har barn så å si samtidig?
Har flere nære venninner som prøver på barn nå, så håper det klaffer for dem så vi får jevngamle :Heartred Jeg var så ung når jeg fikk første, og relativt ung som 25 åring med nummer to. Så det er først nå de siste 2-3 årene mine venner har begynt å produsere:happy093så jeg håper så at jeg får muligheten å gå gravid med og dele barseltid/permisjon med gode venninner :Heartred

Så spennende med IVF for venninna de, krysser fingrene for henne :smiley-angelic001 det må være tøft å gå gjennom IVF, de fortjener så at det klaffer :happy:
 
Har flere nære venninner som prøver på barn nå, så håper det klaffer for dem så vi får jevngamle :Heartred Jeg var så ung når jeg fikk første, og relativt ung som 25 åring med nummer to. Så det er først nå de siste 2-3 årene mine venner har begynt å produsere:happy093så jeg håper så at jeg får muligheten å gå gravid med og dele barseltid/permisjon med gode venninner :Heartred

Så spennende med IVF for venninna de, krysser fingrene for henne :smiley-angelic001 det må være tøft å gå gjennom IVF, de fortjener så at det klaffer :happy:

Så koselig at de endelig begynner å produsere de også! ❤️ Veldig spennende! Hun tar det overraskende fint heldigvis ❤️

Heeey - tredje svangerskap og 4+3 begynne buksene å bli trange! :dance018Håpar det er fordi den kom ut av tørketeommelen og ikkje svangerskapet endå! :p

Tredje her også - veldig spent på hvordan magen blir og om det blir vanskelig å skjule.. får heldigvis på buksene enda, og har mange store ullgensere og vide kjoler som jeg tenker å gjemme meg inni utover høsten ❤️
 
Så koselig at de endelig begynner å produsere de også! ❤️ Veldig spennende! Hun tar det overraskende fint heldigvis ❤️



Tredje her også - veldig spent på hvordan magen blir og om det blir vanskelig å skjule.. får heldigvis på buksene enda, og har mange store ullgensere og vide kjoler som jeg tenker å gjemme meg inni utover høsten ❤️
Samme her! Såg vi mange med B3 omtrent på same alder! Det blir spennande! Kor gamle er dine?
 
Samme her! Såg vi mange med B3 omtrent på same alder! Det blir spennande! Kor gamle er dine?

Vi er det! Gøy ❤️ 3,5 år og 1,5 år ❤️ Vil ha de så tett som mulig, men går mannen med på et fjerde barn blir det kanskje litt mer mellom tredje og fjerde enn resten :angelic:

Dine da?
 
Last edited:
Vi har allerede over 600 innlegg, damer! Det er veldig bra jobba!! :happy: Med dette tempoet, så tror jeg ikke veien til skjult blir så lang!
 
Aaah, mange tanker og bekymringer her nå! Først og fremst, jeg har opplevd to morgener de siste dagene veldig vonde murringer og har vært sikker på at menser er like rundt hjørnet :-( løper på do i et sett! Kan ikke huske at det var sånn med storesøster, men mulig det er fortrengt?! Flere som har opplevd dette?

Det andre er tidlig UL da! Noen andre som kommer til å ta privat UL før TUL i det offentlige? Jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge. Kjenner jeg trenger å vite at det er liv og at det bare er én der inne. Når tenker dere andre å ta tidlig UL isåfall?

Forresten, jeg får ikke opp listen med smileys her inne? Hele det øverste feltet er grått og går ikke an å trykke på. Noen som har tips?
 
Back
Topp