* SKRAVLETRÅDEN *

Ble litt rar i magen, hard/stram av å stresse med å støvsuge/rydde og lage mat på en gang... Er dette det de kaller kynnere eller noe? Gikk vekk etter en stund i sofaen, der jeg altså slappet godt av!
Jeg har også hatt slik... Merkelig følelse...

Endelig ferdig på jobb! Gleda meg til å komme hjem til ferdig pizza, men nei.. var ikke så godt plutselig :/

Hei alle sammen! I natt drømte jeg 2 drømmer om at jeg var gravid.... Lå lenge på morgen fordi jeg ville ikke stå opp og se at jeg hadde begynt å blø... denne gangen også. Men tilslutt sa blæra nok å jeg måtte stå opp.... men det var 0 blod! Sendte kællen på apoteket å testen var positiv!! etter 2år uten resultat!!!! Sitter fortsatt å er skjelven jeg! Kan ikke tro at det er sant!
Gratulerer så masse :) Koselig me sånn historia :)

Akkurat satt meg ned for å nyte resten av lørdagskvelden, og der våkner mini med et hyl... Lurer på om de har innebygget radar..

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat satt meg ned for å nyte resten av lørdagskvelden, og der våkner mini med et hyl... Lurer på om de har innebygget radar..

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehehehehe, e det itj typisk ;) Trur onga e født me radar...... :)

Ringenes herre e snart færdi, så da blir d natta :)

Et spørsmål!!!
Hvordan får jeg endra brukernavnet/nick navnet mitt her inne?? Finner det ikke, sykt irriterende!! :s

Back
Topp