* SKRAVLETRÅDEN *

Et spørsmål!!!
Hvordan får jeg endra brukernavnet/nick navnet mitt her inne?? Finner det ikke, sykt irriterende!! :s
Du må inn på iPad/data logge deg inn på babyverden på nettsiden, trykke på endre nick, så trykker du på min profil eller noe sånt! :) var ikke så vanskelig! :D
 
Hmm har prøvd på pc og, men fant ingenting.. Får prøve igjen i morgen :) men takk for svar! :)
 
Og der kom kvalmen, for noe dritt!! :(
 
God morn :) D har snødd masse her å i natt gitt :) Artiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
 
Jeg og! Her er det nok!
 
Har et spørsmål om sex jeg... Vet sex ikke skal være farlig når man er gravid, men legen min sa en gang (etter jeg hadde kjemisk eller SA- litt usikker) at de som har hatt flere SA ikke burde ha sex de første ukene? Har dere hørt noe rundt dette? Mannen var litt bekymret for om han måtte gå i sølibat denne vinteren, og ehm, jeg og :dontknow
 
Hehe, dere snakker om snø nå men det sto man kunne spørre om alt ;P
 
Her blir det sølibat LENGE! Hadde MA i mars, og tør ikkje ta sjansen på at noko vert ødelagt denne gong. Viktigare for oss at ingenting skjer, uansett om sengekosen må ofres
 
Hm, det visste jeg ikke. Vi har fortsatt som normalt. Men har heller ikke vært gjennom SA eller lignende. Men greit å vite om!
 
Har et spørsmål om sex jeg... Vet sex ikke skal være farlig når man er gravid, men legen min sa en gang (etter jeg hadde kjemisk eller SA- litt usikker) at de som har hatt flere SA ikke burde ha sex de første ukene? Har dere hørt noe rundt dette? Mannen var litt bekymret for om han måtte gå i sølibat denne vinteren, og ehm, jeg og :dontknow

Er nok ikke farlig, men jeg er litt nervøs.. Har hørt at det er vanlig med uskyldige blødninger etter sex, og tror jeg blir livredd av det, så jeg vil vente litt før vi hopper i høyet :p for å være litt klein; man kan jo gjøre andre ting... :p
 
Back
Topp