Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææææh, nå sånt har æ aldri hørt...å vi har hatt masse sex etter SA å etter æ ble gravid på nyttHar et spørsmål om sex jeg... Vet sex ikke skal være farlig når man er gravid, men legen min sa en gang (etter jeg hadde kjemisk eller SA- litt usikker) at de som har hatt flere SA ikke burde ha sex de første ukene? Har dere hørt noe rundt dette? Mannen var litt bekymret for om han måtte gå i sølibat denne vinteren, og ehm, jeg og![]()
Æ sitt på jobb....e færdi kvart over 10 å det e stille å roligGod kveld damer
hva driver dere med i kveld da??
Så flink du har vorre!!!Jeg sitter å ser best av de beste mens jeg venter på at pizzarester fra igår som varmes i ovnen. Skal bare ligge på sofaen resten av kvelden. Er fornøyd med meg selv etter to kakesorter bakt idag.![]()
D blir fantastiskDet blir awesome!!!!![]()
Har permisjon denne julen og jegÅÅåååh, t neste jul har vi permisjon![]()
![]()
![]()
Nå har faktisk jeg også bestilt meg UL i uke 12... Hva er det vanlig å se etter da?Om aillt går bra, så ska æ på ul når æ e 12 uka, d blir stas![]()
Æ va i uke 12 sist å da fekk vi sjå at hjertet slo, på lungan,nyran å nakkefolden å sånne tingBåtar faktisk jeg også bestilt meg UL i uke 12... Hva er det vanlig å se etter da?
Det blir utrolig godt å feir jul heim t sæ sjøl, mindre stress daJa! Gleder meg sykt til sommer, og året som venter! Hi har planer om å feire neste jul hjemme! Vi er alltid hos svigers. I år kommer det ca. 30 stk! Gleder meg til å feire hos oss selv året som kommer, med ny baby <3
Samme her, 5 min unna sykehjemmetPermisjon i jula er supert!!! Gleder meg til det en gang tilogså bor jeg veeeldig nært jobb, så jeg kan stikke innom der og hilse på omtrent hver dag hvis jeg vil
![]()