Det går nok så bra atLykke til då
![]()
Tusen takk, må jo tross alt prøve å kose seg også når man nettopp har funnet ut at en er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går nok så bra atLykke til då
![]()
Eg skal få samboer til å kjøpe i morgen. Legen tilbydde meg kvalmestillande, men eg takka nei. Vil heller spy og enn å putte i meg medikament... (fekk kvalmestillande sist då eg mista - og dei måtte eg ta om kvelden fordi eg ikkje kunne køyre bil dersom eg tok dei om morningen)
Æ har vorre på jobbhva skjer i kveld da damer?? Jeg har en kurv full av klær som skal brettes, og et par kjoler jeg må montere (strikka julegaver til ungene til ei venninne) Så burde vel gjøre de ferdig snart!![]()
Æ har vorre på jobbJobbe omtrent hver dag no før jul
![]()
Hehehehe, vanligvis e æ innpå herTenkte meg at du kanskje hadde senvakt ja, siden det var så stille fra dun kant![]()
Flinka!!!!! Masse lykke til imårra, æ heie på dæHjelp i mårå har jeg siste eksamen før jul, å det å finne ut at en eg gravid 2 dager før hjelper IKKE på lesekonsentrasjon!!!
Skal ha eksamen i Rettslære å har kun 6mnd igjen nå så er jeg ferdig utdanna regnskapsfører på høgskolen... Heerlig!!!
Har du prøvd Afipran ?Eg skal få samboer til å kjøpe i morgen. Legen tilbydde meg kvalmestillande, men eg takka nei. Vil heller spy og enn å putte i meg medikament... (fekk kvalmestillande sist då eg mista - og dei måtte eg ta om kvelden fordi eg ikkje kunne køyre bil dersom eg tok dei om morningen)
Venninna mi brukt Afipran av og til å synes dæm va braHar kun prøvd Phenergan - var det eg fekk sist... Har pakken liggande endå, men eg vil heller vere litt dårlig - iallfall så lenge eg greie å få i meg litt mat og holde det nede.