* SKRAVLETRÅDEN *

Eg skal få samboer til å kjøpe i morgen. Legen tilbydde meg kvalmestillande, men eg takka nei. Vil heller spy og enn å putte i meg medikament... (fekk kvalmestillande sist då eg mista - og dei måtte eg ta om kvelden fordi eg ikkje kunne køyre bil dersom eg tok dei om morningen)

Eg skal få samboer til å kjøpe i morgen. Legen tilbydde meg kvalmestillande, men eg takka nei. Vil heller spy og enn å putte i meg medikament... (fekk kvalmestillande sist då eg mista - og dei måtte eg ta om kvelden fordi eg ikkje kunne køyre bil dersom eg tok dei om morningen)

Oi, da må det jo ha vært sterke medisiner?

To stk kjoler ferdig montert, da kan jeg pakke de inn og få levert de snart! Jammen godt å være ferdig :D Så nå burde jeg vel stappe meg i seng snart! Godt jeg har senvakt i morgen. Får bare håpe mini finner ut at det er fint å sove litt lenger enn til kl 6! :D

hva skjer i kveld da damer?? Jeg har en kurv full av klær som skal brettes, og et par kjoler jeg må montere (strikka julegaver til ungene til ei venninne) Så burde vel gjøre de ferdig snart! :p
Æ har vorre på jobb :) Jobbe omtrent hver dag no før jul :)

God morn damer :)
Ha en finfin dag :)
Håpe d kjæm 2 stk damer innpå her fra FS i dag..... ;)
D virke sånn på testan i hvert fall :)

Hjelp i mårå har jeg siste eksamen før jul, å det å finne ut at en eg gravid 2 dager før hjelper IKKE på lesekonsentrasjon!!!
Skal ha eksamen i Rettslære å har kun 6mnd igjen nå så er jeg ferdig utdanna regnskapsfører på høgskolen... Heerlig!!!

Hjelp i mårå har jeg siste eksamen før jul, å det å finne ut at en eg gravid 2 dager før hjelper IKKE på lesekonsentrasjon!!!
Skal ha eksamen i Rettslære å har kun 6mnd igjen nå så er jeg ferdig utdanna regnskapsfører på høgskolen... Heerlig!!!
Flinka!!!!! Masse lykke til imårra, æ heie på dæ :)

Kore arti at vi blir fleir å fleir innpå her :dance011:dance008:dance011

Da har æ rydda litt å satt på ei vaskemaskin :) No blir d koooooos me snuppa som har våkna <3 :)

Har du prøvd Afipran ? :)

Har kun prøvd Phenergan - var det eg fekk sist... Har pakken liggande endå, men eg vil heller vere litt dårlig - iallfall så lenge eg greie å få i meg litt mat og holde det nede.

Har kun prøvd Phenergan - var det eg fekk sist... Har pakken liggande endå, men eg vil heller vere litt dårlig - iallfall så lenge eg greie å få i meg litt mat og holde det nede.
Venninna mi brukt Afipran av og til å synes dæm va bra :) Trur itj dæm e så sterk eller :)

Stappmett.com....av ribberester fra svigermor :)

Back
Topp