* SKRAVLETRÅDEN *

Jeg jobber på sykehjem, så det er greit å ha litt sånt å pjaske med der ;) dessuten er det jo grei å kunne gi bort til venner :)

Absolutt!! Det er utrolig koselig å gi bort noe man har laget selv :)
Hekler du ruter og syr sammen, eller ett stort stykke? Jeg blir så lei montering jeg :P

Absolutt!! Det er utrolig koselig å gi bort noe man har laget selv :)
Hekler du ruter og syr sammen, eller ett stort stykke? Jeg blir så lei montering jeg :P

Jeg hekler de sammen jeg :) har prøvd på litt forskjellige måter, og synes egentlig det er raskt og enkelt!

Mmm.like itj at d allerede e krangling innpå her.....:oops:

Nei, jeg synes også det er litt ekkelt :(
Vi e så vant med god stemning fra FS vettu :) Håpe det blir bedre innpå her å etter hvert, æ krysse fingran for det :)
Æ e å synes det e ekkelt når det blir krangling...:rolleyes:

Hahaha satser på at det blir god stemning med 50 hormonstyrte, følsomme og ulike damer!!! :p (sorry, måtte bare kommenter det :p ) men sånn selvfølgelig håper vi på knall stemning!! Skal jo tilbringe mange måneder med dere!!! :D

Sitter og ser på vogn og utstyr :p hehe.. gleder meg til og begynne og handle ;)

Det har jeg begynt med for lenge siden.
Jeg mener vi trenger en ny vogn, og vi trenger nytt babysete til bilen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tror vi skal klare oss med det vi har av vogner og sete, men får kjøpe småting da. :p må jo få noe nytt også :)
Dere med to relativt tette, har dere tenkt søskenvogn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror vi skal klare oss med det vi har av vogner og sete, men får kjøpe småting da. :p må jo få noe nytt også :)
Dere med to relativt tette, har dere tenkt søskenvogn?

Minsten bli 2 om få dager så det blir ikke så tett.
Tror ikke vi kommer til å gå for søsken vogn

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aill snøen e jo regna bort jo :p Trur neppe det blir hvit jul i år :rolleyes:

På dein flere som e uskikkelig tråden,men trur det ordna sæ innpå dein læll :)

Åå, ja det så jeg jo forresten :) involverte meg ikke i den diskusjonen ;)

Her har det vært hele 15,5 grader i dag!!!

Jeg og, men sambo blir så sur siden vi har alt :p Det er jo såååå gøy å handle til baby!!

D e superkoselig å handle t baby :) Vi har å alt fra før,men siden d blir 4 å sistemann,så ska æ handle litt :)

Back
Topp