* SKRAVLETRÅDEN *

Jeg har omgangssyke :( visste jo det kom siden mannen og de to barna har vært syke hver sin uke nå i tre uker! Jeg haaaater å være dårlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gruuuuer meg til jobbhelg på sykehjemmet :( der er det jo så mange rare og ekle lukter, og det passer ikke særlig godt sammen med kvalmen min. Men foreløpig er kvalmen borte, så får håpe den ikke kommer i helga :p
 
Hei alle sammen! I natt drømte jeg 2 drømmer om at jeg var gravid.... Lå lenge på morgen fordi jeg ville ikke stå opp og se at jeg hadde begynt å blø... denne gangen også. Men tilslutt sa blæra nok å jeg måtte stå opp.... men det var 0 blod! Sendte kællen på apoteket å testen var positiv!! etter 2år uten resultat!!!! Sitter fortsatt å er skjelven jeg! Kan ikke tro at det er sant!
 
Hei alle sammen! I natt drømte jeg 2 drømmer om at jeg var gravid.... Lå lenge på morgen fordi jeg ville ikke stå opp og se at jeg hadde begynt å blø... denne gangen også. Men tilslutt sa blæra nok å jeg måtte stå opp.... men det var 0 blod! Sendte kællen på apoteket å testen var positiv!! etter 2år uten resultat!!!! Sitter fortsatt å er skjelven jeg! Kan ikke tro at det er sant!
Så fantastisk kjekt da!!! Gratulerer så masse!!:)
 
Hehe. Jeg hadde en gråteepisode forrige uke. Husker ikke hva det var jeg, men jeg mistenkte da at jeg kanskje var på vei :p Merkelig at man blir så emosjonell.
 
Gratulerer med positiv test fru-endelig!! :)

Ikveld skal jeg og mannen kose oss med god mat, godis, film, fyr i peisen og litt juleforbeedelser :) elsker helgene for da er pendlermannen min hjemme :D han er borte hver uke...:/
 
Ååh, jeg trenger hjelp til å slutte å røyke! Alltid sakt at jeg slutter på dagen når jeg blir gravid, men så enkelt var det altså ikke.. har liksom ikke gått opp for meg at jeg er gravid, og nesten så jeg glemmer det
Bare bestem deg for å slutte og røyke, kast resten av røyken eller si til deg selv at nå i kveld er min siste røyk.. hvis du ikke klarer det så kutt ut røyken på di tidspunktene røyken er best. feks etter mat, med kaffe, kveldsrøyken og mårrarøyken.

jeg sluttet på dagen i juni, sa bare til meg selv en dag at dette er min siste pakke med røyk og den skal være borte til jeg legger meg.. gikk fint det : er 27 år og hadde røyka siden jeg var 13.

Stå på .. dette klarer du ;)
 
Hei alle sammen! I natt drømte jeg 2 drømmer om at jeg var gravid.... Lå lenge på morgen fordi jeg ville ikke stå opp og se at jeg hadde begynt å blø... denne gangen også. Men tilslutt sa blæra nok å jeg måtte stå opp.... men det var 0 blod! Sendte kællen på apoteket å testen var positiv!! etter 2år uten resultat!!!! Sitter fortsatt å er skjelven jeg! Kan ikke tro at det er sant!
Å så herlig. Grattis!
 
Noen flere som har fått ekstrem god luktesans? Blir jo kvalm bare jeg åpner kjøleskapet :eek:
 
Vi har pokerkveld her hjemme! De knuste meg lett! Nå er min kjære enda i gamet, så håper han drar inn potten ;)
 
Okei, takk :) neida, tenkte bare å bytte ut en eller 2 måltid om dagen :) ikke flink til å spise sunt og variert, så tenkte at shake må være bra :)
Æ tar en shake på mårran æ, før æ drar på jobb :) Bdre enn ingenting :)
 
Jeg har omgangssyke :( visste jo det kom siden mannen og de to barna har vært syke hver sin uke nå i tre uker! Jeg haaaater å være dårlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
God bedring :)
 
Noen flere som har fått ekstrem god luktesans? Blir jo kvalm bare jeg åpner kjøleskapet :eek:
Ja, æ å....merke jo masse lukta no for tia....å æ jobbe på sykehjem å der e det virkelig my mainnskjit..... ;)
 
Ble litt rar i magen, hard/stram av å stresse med å støvsuge/rydde og lage mat på en gang... Er dette det de kaller kynnere eller noe? Gikk vekk etter en stund i sofaen, der jeg altså slappet godt av!
 
Ble litt rar i magen, hard/stram av å stresse med å støvsuge/rydde og lage mat på en gang... Er dette det de kaller kynnere eller noe? Gikk vekk etter en stund i sofaen, der jeg altså slappet godt av!

Hørtes ut som kynnere ja. Har det masse selv allerede.
 
Back
Topp