* SKRAVLETRÅDEN *

Nei da, æ hverken røyke eller drikk,så det va itjnå problem :) Spise sunt gjør æ å, så det gjekk bærre fint :)

Da så ;) jeg hadde nok vært rimelig ille ute!
 
Da så ;) jeg hadde nok vært rimelig ille ute!
Hehehehehe, itj så sikkert det da :) Det går jo som regel bra...mang som røyke hele svangerskjapet å får sunne friske barn, men ikke alle....:rolleyes: Æ amma jo fortsatt lillegutt, så va nøye me kostholdet å sånn...:p
 
No blir det natta her :) Bursdagsselskap å så på seinvakt imårra :)


God natt,damer :goodnight
 
Jeg hadde nok også fått panikk om jeg hadde oppdaget det sent, alle en snusen og kaffen da gitt, og de rødvinsglassa!! :p

Men angående det med å kjenne osv, jeg blir redd når jeg ikke kjenner noe, og kjenner jeg noe blir jeg jaggu meg usikker og redd da også.. Håper det er vanlig for førstegangsgravide å være slik :p hahaha jeg føler meg gal :p
 
Vi er på besøk hos svigers i helgen, og jeg føler liksom at svigermor skjønner det ;p
At hun tester meg når hu spør om jeg vil ha vin f.eks. :p Hehe. Det er nok bare nervene som lurer meg ;p
 
Har besøk av ei venninne langveisfra i dag. Vi har sittet våkne og pratet til nå! Har ikke vært lett å ikle røpe meg, men tror det har gått bra;) skal klare å holde det skjult ei stund, håper jeg :)
 
Skravletråden kan vi skravle om alt? Eg har akkurat vokna etter verdens koseligaste drøm. Drømte at eg fekk ein liten gut :) Føle nesten at eg har melkespreng her no...
 
God morgen damer. Nå ligger jeg i senga å hører på jenta mi og pappaen som steller på kjøkkenet. Lurer på hva de disker opp med til frokost idag! Håpet alle får en fin dag. Her i Stavanger har vi fått masse snø (!!!). Veldig utypisk igrunn. Håper det blir mulighet å kose seg ute idag om det ikke blåser så mye som tidligere...;-)
 
Har akkurat våknet. Snøen ligger herlig her på Østlandet også! Ingen vind, foreløpig. Håper det koselige været holder seg..
 
Her er det 15 cm snø ute :) godt å sitte inne forran peisen da, sitter her og kjenner jeg er litt småkvalm, lurer på når det setter in for fullt :) 5+6 idag <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er skinner sola og snøen ligger på bakken:) dags for juleoppvisning på turningen i dag. En stolt mamma som gleder seg til å se vesla opptre for første gang<3
 
Skravletråden kan vi skravle om alt? Eg har akkurat vokna etter verdens koseligaste drøm. Drømte at eg fekk ein liten gut :) Føle nesten at eg har melkespreng her no...
PÅ skravletråden kainn man prat om absolutt aillt man vil :)
Så koselig drøm da :) Drømt at æ fekk jente i natt æ :)
 
Jeg synes det er så rart å være her. Har likssom ikke helt gått opp for meg at jeg har en spire inne i magen. Flere som har det slik?
 
;)
 
Ååh, jeg trenger hjelp til å slutte å røyke! Alltid sakt at jeg slutter på dagen når jeg blir gravid, men så enkelt var det altså ikke.. har liksom ikke gått opp for meg at jeg er gravid, og nesten så jeg glemmer det
 
Back
Topp