* SKRAVLETRÅDEN *

Sikkert ikke farlig å drikke en shake, men du bør ikke leve på dem :p


Isted måtte jeg hjelpe en dame som satt fast på glatten. Når jeg kom ut av min bil så sa hun: "oi, du som er gravid kan ikke dytte, du må kjøre" #oppblåst

Hehehehe, oppblåst æ å gitt.... ;)
 
Rydde,rydde å rydde :) Barnebursdag her imårra,jippi :)
 
Plaget av disse menssmertene altså :) føler liksom at mensen skal komme når som helst.. Er livredd for å miste :O
Heldigvis snart UL, så da får jeg litt mer sikkerthet i hvordan det står til med den lille!
 
Jeg har også at masse menssmerter! De sitter i rygg og mage. Kjente dem store deler av gårsdagen og i natt våknet jeg av dem :-( men ingen blod e.l så da regner jeg med alt er som det skal :) og egentlig er det vel bare bra at livmoren vokser? For det er vel derfor det gjør vondt ...?
 
Æ har å menssmerter å har hatt det i over 2 uka no.....Håpe virkelig det e livmora å sånt nedentil som veks å strekke på sæ :)
 
Godt at vi er flere :) så for en bekreftet nok en gang at menssmerter er normalt
 
Mensensmerter her også.g odt å høre at det er flere. Blir så nervøs av meg.. Så redd for å miste..
 
Skoilla ønska det svangerskapet her va som sist gang...da va æ 15 uka før æ fant det ut :)
 
Jeg blir nervøs når jeg ikke kjenner noe...:confused:

Der har du den igjen :p er ikke lett å være gravid i 1.trimester uansett hva man kjenner og ikke kjenner!
 
Masse bekymringa når man e gravid å det blir fleir når babyan e født ;) :)
 
Om aillt går bra gangen her, så bir det 4 barn på 4 år å 8 mnd på oss :)
 
Jeg har også hatt en del menssmerter og kan ikke komme på at jeg hadde det sist.
Men ååååh, jeg har så lyst å rope det ut til hele verden om lille spira vår!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Skoilla ønska det svangerskapet her va som sist gang...da va æ 15 uka før æ fant det ut :)

Oi, da ble det et kort svangerskap på deg ;) hadde vært greit det, ja!
 
Jeg har også hatt en del menssmerter og kan ikke komme på at jeg hadde det sist.
Men ååååh, jeg har så lyst å rope det ut til hele verden om lille spira vår!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Da e vi to!!!!Har løst å fortell den gledelige nyheten t aill, men ska vent t i hvert fall etter ordinær ul :)
 
Men ble du ikke engstelig etterpå da? Hadde du drukket alkohol osv, feks? Tror jeg hadde hatt panikk ;)
 
Men ble du ikke engstelig etterpå da? Hadde du drukket alkohol osv, feks? Tror jeg hadde hatt panikk ;)
Nei da, æ hverken røyke eller drikk,så det va itjnå problem :) Spise sunt gjør æ å, så det gjekk bærre fint :)
 
Back
Topp