Ja, dæm må du for all del ikke kryss!!!Ja. Sara og jeg må vente litt med å krysse bena.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dæm må du for all del ikke kryss!!!Ja. Sara og jeg må vente litt med å krysse bena.![]()
Æ sende dokk litt gravidstøv æ!!!!!Så dokk havne på Juli heile gjengen![]()
Å rull dæ rundt i støvet å pust litt inn gjennom nesaFinner frem spade og sekk og samler så mye jeg kan.
Vil bli gravid NÅ
Det hadde vært supertJaaaa,d hadd vorre supert!!!Skynd dokk å få EL no da, så havbne vi på Juli ilag![]()
Viktig å ha masse sex når man har EL,både før å etterDet hadde vært supert
Som jeg skrev i ett annet innlegg i dag, så hadde jeg definitiv EL slim i går. Ingenting i dag, så da har kanskje EL vært allerede... Mulig jeg har hatt EL slim i noen dager, men er ikke sikker av en viss grunn :-D Håper bare vi ikke har bommet med humpingen... Ble ingenting i går og mandag pga venninne- og nabobesøk... Må kanskje hoppe i køya i dag også, sånn for sikkerhetsskyld
Sent from my iPhone using BV Forum
Negativ den også
Kan godt sende deg litt positivitet![]()
Ja, og jeg må gjøre HUSARBEIDE! Snart. Han må bare vente litt til.
Ja, EL har å inntreffe snarest mulig nå. Jeg har eggehvitte utflod og myk og halvåpen tapp, så kroppen jobber med å få til EL hvert fall.
Ja, det gjorde vi også forrige pp, og det ble resultater her ogViktig å ha masse sex når man har EL,både før å etter
Vi kosa oss masse 2 daga før å 2 daga etter positiv EL test å d ble resultat gitt![]()
E litt sånn sjokkert no...trudd itj vi skoill værra så heldig å få det til så fort egentlig...håpa jo,men trudd æ tenkt for masse på d, sånn at d itj koms t å klaff så fort...![]()
Æ skjønne dæ godt....d her e min først pp å va allerede utålmodig før æ begynnt....Ja, det gjorde vi også forrige pp, og det ble resultater her ogBare synd spira ikke klorte seg fast. Dette er jo bare 2 pp for meg, så har ingenting å klage på, men er utålmodig gitt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, jeg har bare laget en diskusjonstråd. For å få frem alle mulige slags innspill før vi bed moderatorene om å se seriøst på dette og vurdere hvordan man kan tilrettelegge for det.Du kommer aldri til å rekke å få bli med på lukket gruppe på FS du nå. Frøken gravid.
![]()
Ja, dæm må du for all del ikke kryss!!!![]()
Krysser fingrene for deg.
Æ vesst av den fruktbare sorten ja...æ bærre trudd at æ itj skoill værra så heldig å få full klaff enda en gang....Men du ER jo beviselig superfruktbar, så hvorfor ikke?
Håper på at det blir et lukket forum i alle fall, men egentlig skal du og jeg flytte til terminforum om et par uker, så vi rekker det ikke vi heller...
Putt dæm aill ainner plassa enn i kryssDe krysses ikke nei, slett ikke!
WHAT? IKEA har åpnet nettbutikk for hele Norge?? Så reklame på TV NÅ. Mannen har på TV'en. Derfor han bare halvveis maser om husarbeide, og derfor jeg drøyer.
Kom t Juli 2014 først ja, så kainn du få neste i Februar 2016Sant. Men jeg prøver på nummer én, så om de lager lukket gruppe her så kan jeg flytte inn der når jeg prøver på nummer to? Og tre?
Men vi skal over til juli 2014 først.