**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vet det, men jeg håper, det er jo to dager siden den positive.

Ja, du kan jo få temphopp i morgen, Og at du egentlig ville hatt positiv test i går også, men at det er riktig med negativ i dag!

Nei, ikke jeg heller. Jeg må se hva som skjer de neste dagene, men EL har å komme! Jeg skal ikke ha forsinket EL hvert fall. Får ikke lov å begynne å tulle til syklusene i pp 5!
Krysse fingran for at EL dukke opp å at spiren sitt på første mulige forsøk!!!!!!:)

Krysse fingran for at EL dukke opp å at spiren sitt på første mulige forsøk!!!!!!:)

Ja, EL har å inntreffe snarest mulig nå. Jeg har eggehvitte utflod og myk og halvåpen tapp, så kroppen jobber med å få til EL hvert fall.

Jeg har laget en tråd om lukket gruppe på FS. Jeg laget både en til fellesen og en til langtidsprøverne.

E litt sånn sjokkert no...trudd itj vi skoill værra så heldig å få det til så fort egentlig...håpa jo,men trudd æ tenkt for masse på d, sånn at d itj koms t å klaff så fort...:)

Har nok egentlig ikke så mye å si hva vi tenker oppe i toppen av knollen når man har en veldig fruktbar kropp altså. Og du visste jo at dere er ganske fruktbare. Så jeg har jo sagt til deg mange ganger at du har hatt ganske god sannsynlighet for å kunne bli gravid raskt. ;) :)

Oi, så bra :) Det gikk kjapt med deg da! Nå krysser jeg fingrene for at spira sitter.

Sent from my iPhone using BV Forum
E glad å letta no ja :) Håpe virkelig spira sitt ja :)
Det gjekk fort ja....tok tabletta for å sett i gang mens,sia æ fortsatt amme å fekk mens 3 daga etter pilleslutt,EL rett etterpå å så gravid....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp