Det må jeg finneJeg har sett det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jeg finneJeg har sett det!
Vet det, men jeg håper, det er jo to dager siden den positive.
Må bare lade mobilen... 13%Jepp! Dette kan vi jo egentlig godt.
Krysse fingran for at EL dukke opp å at spiren sitt på første mulige forsøk!!!!!!Nei, ikke jeg heller. Jeg må se hva som skjer de neste dagene, men EL har å komme! Jeg skal ikke ha forsinket EL hvert fall. Får ikke lov å begynne å tulle til syklusene i pp 5!
Må bare lade mobilen... 13%
Krysse fingran for at EL dukke opp å at spiren sitt på første mulige forsøk!!!!!!![]()
Viktig me fullt batteri når du ska skravle me oss jaMå bare lade mobilen... 13%
Hehehehehehe, viktigst å værra her noJa, og jeg må gjøre HUSARBEIDE! Snart. Han må bare vente litt til.
Da kjæm nok EL fortar enn du trurJa, EL har å inntreffe snarest mulig nå. Jeg har eggehvitte utflod og myk og halvåpen tapp, så kroppen jobber med å få til EL hvert fall.
Tok en A1 test fra apoteke no nettopp å den va svakt positiv den å![]()
E litt sånn sjokkert no...trudd itj vi skoill værra så heldig å få det til så fort egentlig...håpa jo,men trudd æ tenkt for masse på d, sånn at d itj koms t å klaff så fort...Jippi!!! Du er gravid!!
Snakkes kanskje etter leggetid for de små?
Kossn fungere det? Må man søk for å kom inn på lukket gruppe?Jeg har laget en tråd om lukket gruppe på FS. Jeg laget både en til fellesen og en til langtidsprøverne.
Positiv test imårres åNull blødninga idag,så vil ta en cb digital imårra tidlig ...
Eller da.....ska værra her i heile kveill æEller under barneTV...
E litt sånn sjokkert no...trudd itj vi skoill værra så heldig å få det til så fort egentlig...håpa jo,men trudd æ tenkt for masse på d, sånn at d itj koms t å klaff så fort...![]()
Rart.
Denne er vel og merke tatt nå, rett etter middag, men jeg håper det betyr at tempen snart stiger.
Vis vedlegget 37976
E glad å letta no jaOi, så braDet gikk kjapt med deg da! Nå krysser jeg fingrene for at spira sitter.
Sent from my iPhone using BV Forum