**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, det gjorde vi også forrige pp, og det ble resultater her og :) Bare synd spira ikke klorte seg fast. Dette er jo bare 2 pp for meg, så har ingenting å klage på, men er utålmodig gitt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo lov å klage på spirer som ikke setter seg ordentlig fast! Det er jo aldri noe gøy! :( Og litt utålmodig er vel alle i perioder av prøvingen? Det er jo fryktelig mye venting.

Ja. Kan jo hende jeg får veldig mye sterkere i morgen, helt plutselig. Eller at jeg får noe sterkere i morgen og positiv på fredag. Bare så rart at den var veldig svak i dag. Jeg pleier jo å ha sterkere, sterkere, sterkest i dagene før EL. Da er det bare å veeente. Igjen.

Vi må bare.... vente og se...

Ja, jeg har sett noe om det. Dog, med fortsatt ganske stive porto-satser, så jeg håper, håper at de gjennomfører den planen de har om å bygge her i distriktet. IKEA savner jeg.... bodde 15 minutter fra ikea før, bor en liten dagsreise unna nå.
Kor langt unna IKea bor du no?

Ja, jeg har sett noe om det. Dog, med fortsatt ganske stive porto-satser, så jeg håper, håper at de gjennomfører den planen de har om å bygge her i distriktet. IKEA savner jeg.... bodde 15 minutter fra ikea før, bor en liten dagsreise unna nå.

Det skal komme IKEA i Vestfold i 2014 eller 2015 tror jeg. Så da er det ikke så langt å kjøre for oss, men jeg elsker netthandel jeg da. Men stive porto-priser ødelegger jo da.

Æ trur aill e utålmodig i prøvetia,uansett kor mang pp man har :)

Flytter du til juli nå? eller skravler du fortsatt litt med oss i kveld?

Jeg har allerede pålagt henne å bli på FS frem til 1. november...

Sant. Men jeg prøver på nummer én, så om de lager lukket gruppe her så kan jeg flytte inn der når jeg prøver på nummer to? Og tre? :p

Men vi skal over til juli 2014 først.

Jeg trooooor ikke vi skal ha flere enn denne, så dette er muligens min siste periode på FS. Litt rart...

Tok forresten en G-test i dag (billig type) bare for å se at HCG nå er så lavt, at det ikke slår ut på en test (vet jeg ikke kan være gravid enda). Som forventet var testen blendahvit, og det er bra, tenker jeg . Dersom jeg skulle være så heldig å få positive tester om ett par uker, vet jeg at HCG har steget :-) Greit å slippe å lure på om testen slår ut på HCG etter SSen.

Jeg trooooor ikke vi skal ha flere enn denne, så dette er muligens min siste periode på FS. Litt rart...

Vi får vente og se da. ;) Plutselig blir det en ekstra bonus?

Tok forresten en G-test i dag (billig type) bare for å se at HCG nå er så lavt, at det ikke slår ut på en test (vet jeg ikke kan være gravid enda). Som forventet var testen blendahvit, og det er bra, tenker jeg . Dersom jeg skulle være så heldig å få positive tester om ett par uker, vet jeg at HCG har steget :) Greit å slippe å lure på om testen slår ut på HCG etter SSen.

Kjekt å ha det under kontroll ja :)

Tok forresten en G-test i dag (billig type) bare for å se at HCG nå er så lavt, at det ikke slår ut på en test (vet jeg ikke kan være gravid enda). Som forventet var testen blendahvit, og det er bra, tenker jeg . Dersom jeg skulle være så heldig å få positive tester om ett par uker, vet jeg at HCG har steget :) Greit å slippe å lure på om testen slår ut på HCG etter SSen.

Ja, det var jo en god nyhet. Da er kanskje kroppen på god gang med ny syklus i stedet!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp