**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
WHAT? IKEA har åpnet nettbutikk for hele Norge?? Så reklame på TV NÅ. Mannen har på TV'en. Derfor han bare halvveis maser om husarbeide, og derfor jeg drøyer.

Trodde de hadde hatt det en stund? Men ikke jeg fullt sortiment altså. Har de utvidet den nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Trodde de hadde hatt det en stund? Men ikke jeg fullt sortiment altså. Har de utvidet den nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Reklamen på TV var at NÅ hadde IKEA fått nettbutikk for hele Norge. Jeg tror ikke vi har kunnet kjøpe noe på nett hit vi bor før.

Æ blir her t 1 November å nån uka t framover :) Tørr itj å flytt enda, må sjå litt kossn d går me spiren før æ flytte..

Det er jo kjekt at du blir et par dager, men så synes jeg du skal senke skuldrene og flytte, for det har du fortjent.

Ja, æ e d :) Æ får jo dårlig samvittighet for dæm som prøve læng ....Rart at æ ska værra så heldig egentlig :rolleyes:

Det er jo ikke rart når dere har samme statistikken hele veien? Kropper pleier jo ikke forandre seg så mye. Jeg synes veldig ofte at de som må bruke tid, bruker tid på alle barna de lager, mens de som får til på første forsøk får det på alle barna de lager. Du og mannen din er en god fruktbar kombinasjon. :)

Det er jo kjekt at du blir et par dager, men så synes jeg du skal senke skuldrene og flytte, for det har du fortjent.

Ja. Til helgen kan du jo flytte? Da må du skravle med andre som er like spente, nervøse og glade som deg! Inne på juli! Det blir jo så gøy for deg. Men du må vente til 1. november.

Det er jo ikke rart når dere har samme statistikken hele veien? Kropper pleier jo ikke forandre seg så mye. Jeg synes veldig ofte at de som må bruke tid, bruker tid på alle barna de lager, mens de som får til på første forsøk får det på alle barna de lager. Du og mannen din er en god fruktbar kombinasjon. :)

Noen avvik er der

Jeg er et resultat av over 3 års innsats. Min bror er sprialbarn. Nummer tre kom aldri.

Men ja, min bror har laget begge sine på første forsøk, men jeg bruker tiiiiiid på mine.

Ja. Til helgen kan du jo flytte? Da må du skravle med andre som er like spente, nervøse og glade som deg! Inne på juli! Det blir jo så gøy for deg. Men du må vente til 1. november.

Enig i denne

Noen avvik er der

Jeg er et resultat av over 3 års innsats. Min bror er sprialbarn. Nummer tre kom aldri.

Men ja, min bror har laget begge sine på første forsøk, men jeg bruker tiiiiiid på mine.

Ja, absolutt avvik (kropper er ikke SÅ like hele livet heller). Jeg mente bare at jeg ikke synes det var så rart at det klaffet fort for Tuppeline. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp