**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Den som ligger på 21. plass nå har 2157 innlegg. Sara, du hadde 2593, jeg hadde 2788 og Tuppeline hadde 2824.

Det er ganske stor avstand mellom f.eks. 23. plassen og 21. plassen. 23. plassen har 1824 innlegg. Så det virker jo ikke som det er veldig mange som kan skravle seg inn på topp 20 da.

Imponerende!

Jeg har to på den tiden jeg. Vel, altså, to på 2,5 år, men nå er eldste passert 5 og vi har fortsatt bare disse to.

Mye pga min dårlige evne til å bli fruktbar igjen etter fødsel, og den generelt lange prøvetiden...
D bærre ble sånn gitt :) Mainn min e enebarn å ønska sæ stor familie,så da vart det sånn :)

Du får nok snart en bonus du å :):):)

Ja, men broren var trusegutt på denne alderen, så det hadde vært greit om hun snart innså fordelen med potte....

Hun holder seg så lenge at når hun slipper renner det over... jepp, hun kom opp med ny bukse. Men har antakelig holdt seg i mange timer.
Hu har no vorre flink ;) Mine har å slutta me bleie rundt 2 års alder, kjekt det ;)

Den som ligger på 21. plass nå har 2157 innlegg. Sara, du hadde 2593, jeg hadde 2788 og Tuppeline hadde 2824.

Det er ganske stor avstand mellom f.eks. 23. plassen og 21. plassen. 23. plassen har 1824 innlegg. Så det virker jo ikke som det er veldig mange som kan skravle seg inn på topp 20 da.
Da havne vi mest sannsynlig på topp 20 da :)

Da havne vi mest sannsynlig på topp 20 da :)

Ja. Vi får følge med på oppdatering både i kveld og i morgen tidlig. For kan jo være noen som virkelig har tenkt til å skravle nå de siste timene.

Ja. Vi får følge med på oppdatering både i kveld og i morgen tidlig. For kan jo være noen som virkelig har tenkt til å skravle nå de siste timene.

Ut av hvor sent oppdateringen på kvelden pleier å komme, er det ikke sikkert jeg får laget oppdaterings innlegg før i morgen tidlig

Sent from my iPad using BV Forum

Ut av hvor sent oppdateringen på kvelden pleier å komme, er det ikke sikkert jeg får laget oppdaterings innlegg før i morgen tidlig

Vi får vente og se. Det kommer jo ikke til samme tid hver dag.

D kainn stem ja...bæst å følg me litt :)

Altså. Sara har 436, jeg har 631 og du har 667 flere enn 21. plassen. Så de som skal ta oss igjen i morgen må jo skravle så mye + det vi skravler.

De har ofte kommer så sent at jeg bare er innom fra mobil, og der får jeg ikke egentig til å sjekke topplistene, så det kan være veldgi kjekt om noen lager et sånnt innlegg om de kommer før leggetid.

Det er dere vel fortjent

Du burde jo få en av topp 100 premiene da! :) Du har hjulpet oss masse med dag-skravlingen. :) Og kvelds skravlingen da, men på dagene nå har jo du vært et veldig godt selskap når det er stille i denne store tråden vår.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp