**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jaaaa,d hadd vorre supert!!!Skynd dokk å få EL no da, så havbne vi på Juli ilag :)
Det hadde vært supert :-)
Som jeg skrev i ett annet innlegg i dag, så hadde jeg definitiv EL slim i går. Ingenting i dag, så da har kanskje EL vært allerede... Mulig jeg har hatt EL slim i noen dager, men er ikke sikker av en viss grunn :-D Håper bare vi ikke har bommet med humpingen... Ble ingenting i går og mandag pga venninne- og nabobesøk... Må kanskje hoppe i køya i dag også, sånn for sikkerhetsskyld :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det hadde vært supert :)
Som jeg skrev i ett annet innlegg i dag, så hadde jeg definitiv EL slim i går. Ingenting i dag, så da har kanskje EL vært allerede... Mulig jeg har hatt EL slim i noen dager, men er ikke sikker av en viss grunn :-D Håper bare vi ikke har bommet med humpingen... Ble ingenting i går og mandag pga venninne- og nabobesøk... Må kanskje hoppe i køya i dag også, sånn for sikkerhetsskyld :)

Viktig å ha masse sex når man har EL,både før å etter ;)
Vi kosa oss masse 2 daga før å 2 daga etter positiv EL test å d ble resultat gitt ;)

Viktig å ha masse sex når man har EL,både før å etter ;)
Vi kosa oss masse 2 daga før å 2 daga etter positiv EL test å d ble resultat gitt ;)
Ja, det gjorde vi også forrige pp, og det ble resultater her og :-) Bare synd spira ikke klorte seg fast. Dette er jo bare 2 pp for meg, så har ingenting å klage på, men er utålmodig gitt!

E litt sånn sjokkert no...trudd itj vi skoill værra så heldig å få det til så fort egentlig...håpa jo,men trudd æ tenkt for masse på d, sånn at d itj koms t å klaff så fort...:)

Men du ER jo beviselig superfruktbar, så hvorfor ikke?

WHAT? IKEA har åpnet nettbutikk for hele Norge?? Så reklame på TV NÅ. Mannen har på TV'en. Derfor han bare halvveis maser om husarbeide, og derfor jeg drøyer.

Ja, det gjorde vi også forrige pp, og det ble resultater her og :) Bare synd spira ikke klorte seg fast. Dette er jo bare 2 pp for meg, så har ingenting å klage på, men er utålmodig gitt!

Æ skjønne dæ godt....d her e min først pp å va allerede utålmodig før æ begynnt....:p Håpe bærre at spiren sitt no :)

Nei, jeg har bare laget en diskusjonstråd. For å få frem alle mulige slags innspill før vi bed moderatorene om å se seriøst på dette og vurdere hvordan man kan tilrettelegge for det. :) Du kommer aldri til å rekke å få bli med på lukket gruppe på FS du nå. Frøken gravid. ;)

Håper på at det blir et lukket forum i alle fall, men egentlig skal du og jeg flytte til terminforum om et par uker, så vi rekker det ikke vi heller...

Krysser fingrene for deg.

Ja. Kan jo hende jeg får veldig mye sterkere i morgen, helt plutselig. Eller at jeg får noe sterkere i morgen og positiv på fredag. Bare så rart at den var veldig svak i dag. Jeg pleier jo å ha sterkere, sterkere, sterkest i dagene før EL. Da er det bare å veeente. Igjen.

Håper på at det blir et lukket forum i alle fall, men egentlig skal du og jeg flytte til terminforum om et par uker, så vi rekker det ikke vi heller...

Sant. Men jeg prøver på nummer én, så om de lager lukket gruppe her så kan jeg flytte inn der når jeg prøver på nummer to? Og tre? :p

Men vi skal over til juli 2014 først.

WHAT? IKEA har åpnet nettbutikk for hele Norge?? Så reklame på TV NÅ. Mannen har på TV'en. Derfor han bare halvveis maser om husarbeide, og derfor jeg drøyer.

Ja, jeg har sett noe om det. Dog, med fortsatt ganske stive porto-satser, så jeg håper, håper at de gjennomfører den planen de har om å bygge her i distriktet. IKEA savner jeg.... bodde 15 minutter fra ikea før, bor en liten dagsreise unna nå.

Sant. Men jeg prøver på nummer én, så om de lager lukket gruppe her så kan jeg flytte inn der når jeg prøver på nummer to? Og tre? :p

Men vi skal over til juli 2014 først.
Kom t Juli 2014 først ja, så kainn du få neste i Februar 2016 ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp