**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kossn fungere det? Må man søk for å kom inn på lukket gruppe?

Nei, jeg har bare laget en diskusjonstråd. For å få frem alle mulige slags innspill før vi bed moderatorene om å se seriøst på dette og vurdere hvordan man kan tilrettelegge for det. :) Du kommer aldri til å rekke å få bli med på lukket gruppe på FS du nå. Frøken gravid. ;)

Har nok egentlig ikke så mye å si hva vi tenker oppe i toppen av knollen når man har en veldig fruktbar kropp altså. Og du visste jo at dere er ganske fruktbare. Så jeg har jo sagt til deg mange ganger at du har hatt ganske god sannsynlighet for å kunne bli gravid raskt. ;) :)
Ja,du sa jo det å du fekk rett,heldigvis :)
No håpe at du å Sara å alle andre får EL å blir gravid!!!!D hadd vorre stas d :)

Negativ den også :(
Kan godt sende deg litt positivitet :p

Jamen det kan hende dette er veldig positivt. Siden hun hadde positiv for to dager siden, ukjent i går (kanskje positiv i går også) og negativ i dag. Kan hende EL er i dag da, og at tempen stiger i morgen. Vi krysser fingrene for EL i dag!

Ja,du sa jo det å du fekk rett,heldigvis :)
No håpe at du å Sara å alle andre får EL å blir gravid!!!!D hadd vorre stas d :)

Ja, for da kan vi skravle på juli!

Åååååh,speinnt på derre testen imårra.....men 2 billigstrimla tar ikke feil....æ e jo super nervøs jo :p

Lykke til med testen. Den er nok positiv :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, jeg har bare laget en diskusjonstråd. For å få frem alle mulige slags innspill før vi bed moderatorene om å se seriøst på dette og vurdere hvordan man kan tilrettelegge for det. :) Du kommer aldri til å rekke å få bli med på lukket gruppe på FS du nå. Frøken gravid. ;)
Hehehehehehehehehe, håpe du itj rekk å bli me du eller ;) Kom på JUli 2014 istan du å :)

Hehehehehehehehehe, håpe du itj rekk å bli me du eller ;) Kom på JUli 2014 istan du å :)

Ja, det er egentlig helt greit om jeg ikke rekker å bli med på lukket gruppe denne runden her, men synes det burde eksistere og at jeg kan søke om medlemsskap når jeg prøver på nummer to. :)

Jaaaa,d hadd vorre supert!!!Skynd dokk å få EL no da, så havbne vi på Juli ilag :)

Jeg skal jo egentlig ha EL på lørdag. Men pleier å ha ganske sterke EL-tester i dagene før. Så synes det var rart at den var så svak i dag. Veldig spent på testen i morgen.

Ja, det er egentlig helt greit om jeg ikke rekker å bli med på lukket gruppe denne runden her, men synes det burde eksistere og at jeg kan søke om medlemsskap når jeg prøver på nummer to. :)
Skjønne dein, greit å ha ei sånn lukket gruppe, for alle som prøve å som vil prøv å bli gravid etter hvert :)

Jeg skal jo egentlig ha EL på lørdag. Men pleier å ha ganske sterke EL-tester i dagene før. Så synes det var rart at den var så svak i dag. Veldig spent på testen i morgen.
Vente i spenning æ å, håpe dein e sterk imårra :)

Nå må jeg jobbe her i huset. Snakkes ikveld!

Da e d nøyaktig 19 mnd mellom hvert av barna vårres :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp