Kossn fungere det? Må man søk for å kom inn på lukket gruppe?
Nei, jeg har bare laget en diskusjonstråd. For å få frem alle mulige slags innspill før vi bed moderatorene om å se seriøst på dette og vurdere hvordan man kan tilrettelegge for det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kossn fungere det? Må man søk for å kom inn på lukket gruppe?
Ja,du sa jo det å du fekk rett,heldigvisHar nok egentlig ikke så mye å si hva vi tenker oppe i toppen av knollen når man har en veldig fruktbar kropp altså. Og du visste jo at dere er ganske fruktbare. Så jeg har jo sagt til deg mange ganger at du har hatt ganske god sannsynlighet for å kunne bli gravid raskt.![]()
![]()
Negativ den også
Kan godt sende deg litt positivitet![]()
Ja,du sa jo det å du fekk rett,heldigvis
No håpe at du å Sara å alle andre får EL å blir gravid!!!!D hadd vorre stas d![]()
Åååååh,speinnt på derre testen imårra.....men 2 billigstrimla tar ikke feil....æ e jo super nervøs jo![]()
Hehehehehehehehehe, håpe du itj rekk å bli me du ellerNei, jeg har bare laget en diskusjonstråd. For å få frem alle mulige slags innspill før vi bed moderatorene om å se seriøst på dette og vurdere hvordan man kan tilrettelegge for det.Du kommer aldri til å rekke å få bli med på lukket gruppe på FS du nå. Frøken gravid.
![]()
Jaaaa,d hadd vorre supert!!!Skynd dokk å få EL no da, så havbne vi på Juli ilagJa, for da kan vi skravle på juli!
Hehehehehehehehehe, håpe du itj rekk å bli me du ellerKom på JUli 2014 istan du å
![]()
Tusen takkLykke til med testen. Den er nok positiv
Sent from my iPhone using BV Forum
Jaaaa,d hadd vorre supert!!!Skynd dokk å få EL no da, så havbne vi på Juli ilag![]()
Skjønne dein, greit å ha ei sånn lukket gruppe, for alle som prøve å som vil prøv å bli gravid etter hvertJa, det er egentlig helt greit om jeg ikke rekker å bli med på lukket gruppe denne runden her, men synes det burde eksistere og at jeg kan søke om medlemsskap når jeg prøver på nummer to.![]()
Vente i spenning æ å, håpe dein e sterk imårraJeg skal jo egentlig ha EL på lørdag. Men pleier å ha ganske sterke EL-tester i dagene før. Så synes det var rart at den var så svak i dag. Veldig spent på testen i morgen.
Æ sende dokk litt gravidstøv æ!!!!!Så dokk havne på Juli heile gjengen![]()
Æ å!!!!Blir kjedelig å havne der uten dokk!!!Håper på det!
Æ å!!!!Blir kjedelig å havne der uten dokk!!!![]()
Æ vente i spenning å krysse aillt æ har for dokkDu får vente et par uker og se hva som skjer.![]()
Æ vente i spenning å krysse aillt æ har for dokk![]()