**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kjenner meg litt for sløv til noe særlig skravling i kveld.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også

Sette på treningstøy på vask, spise, drikke jus og legge meg. Lite skravling

Ikke veldig bekymret for å falle ut av topp 20, men klatrer definitivt ikke, slik planen min var. Jeg må absolutt skravle mer. Men det blir neppe mye i kveld.

Og finner han ikke disse papirene risikerer jeg å bruke hele morgendagen også på å lete etter dem og DA blir jeg bra gretten. Og lite skravling.

Sjekket topp 100 lista, og jeg steg en hel plass fra i går til i dag, hehe :-D Fra 60 til 59... Er i alle fall på lista, så da er jeg fornøyd :-) Topp 20 har jeg ingen planer om å komme innenfor uansett.

Ja, dette året i jakten på nummer tre føles slett ikke så lenge som de 18 mnd det tok å lage eldste.
Når jeg leser slikt som dette, innser jeg at vi er veldig heldige! Har jo blitt gravid på pp2 to ganger og pp1 en gang (mistet da).

Vet jo ikke hvor lang tid det vil ta nå da, men vi har liksom "historien på vår side".

Ikke veldig bekymret for å falle ut av topp 20, men klatrer definitivt ikke, slik planen min var. Jeg må absolutt skravle mer. Men det blir neppe mye i kveld.

Og finner han ikke disse papirene risikerer jeg å bruke hele morgendagen også på å lete etter dem og DA blir jeg bra gretten. Og lite skravling.
Lykke til med å holde deg innen topp 20 :-)

Men da er det vel like greit å skrave litt nå ogå

Noen andre med små barn som er her for å skravle fra sånn 5-6 tida på søndag da?

Vi skal jo stille klokka, og avisa påstår at da får alle en time ekstra med søvn. De har oversett dem av oss med unger som våkner tidlig.. De sover ikke en time ekstra fordi om vi har skrudd på klokka, altså. og derved gjør ikke foreldrene det heller...

Men det funker fint å gi dem noe å spise, og barnetv, så kan mor sløve med pc.

Ett år... Håper spiren sitter snart :-)
Er det første du prøver på, eller har du barn fra før?

Vi prøver på første :)

- Taster med appen -

Digg å stille klokka, jeg fåt en time ekstra :P

- Taster med appen -

Noen andre med små barn som er her for å skravle fra sånn 5-6 tida på søndag da?

Vi skal jo stille klokka, og avisa påstår at da får alle en time ekstra med søvn. De har oversett dem av oss med unger som våkner tidlig.. De sover ikke en time ekstra fordi om vi har skrudd på klokka, altså.

Nei, så tidlig er vi ikke oppe :-)

Merker nok ikke så mye til den timen vi heller...

Jeg lurer mer på hva jeg skal fylle de 11 timene mellom "er det morgen mamma?" og svømmekurset på søndag med...

Ja, for virkelig. 11 timer er en hel dag!!!! Og den eneste planen vi har er jo de svømmekursene. Som er 16-17,20 som i hodene til mine to vil føles som 17-18.20 og det betyr at innen eldste er dusjet og vi har kommet oss hjem er det passert leggetid.

Men vi har jo en EEEEEVIGHET "på formiddagen"...

Nei, så tidlig er vi ikke oppe :)

Merker nok ikke så mye til den timen vi heller...

Mine starter stort sett dagen klokka seks. Som da altså blir fem.

Det hender de drøyer til 6.30-7 i helga, vi får håpe på det. Også kan vi med fordel dra leggetiden noe ut på lørdag

Mine starter stort sett dagen klokka seks. Som da altså blir fem.

Det hender de drøyer til 6.30-7 i helga, vi får håpe på det. Også kan vi med fordel dra leggetiden noe ut på lørdag

Ja, litt styr å vende barna til den "nye klokka".

Egentlig får jeg i større grad en time ekstra når vi snur klokken motsatt vei, jeg.

Når 2 blir til 3 på våren, blir ungenes oppvåkning snudd fra 6 til 7. Når jeg vet at 2 blir til 3 pleier jeg å tenke at 22 er 23 på kvelden før, sånn at jeg kommer meg i seng etter ny tid, derved har jeg rett og slett på et vis vunnet litt søvn den natta.

Men nå som 3 blir til 2 blir ungenes morgen flyttet fra 6 til 5, og om jeg skal endre min leggetid betyr det at jeg skal tenke at 22 er 21 og bare sitte opp enda lenger, hvilket slett ikke gjør neste morgen noe lettere, så jeg legger meg da etter beste evne i relativt normal tid, og føler uansett at det er tidlig når vi står opp. Ikke så mye pga lengden på natta, den er normal den, men det at det heter 5. Da er det nemlig ikke særlig med barnetv å oppdrive, og det ER lenge til det er dag...

Her sover de til en plass mellom 7 og 9 i helgene. Eldste nærmest 7, yngste nærmest 9 vanligvis. Og begge står opp selv nå, så vi får som oftest ligge litt frampå :-) Må opp å ordne mat og mekle mellom to kranglefanter etter en stund :-D

Ja, litt styr å vende barna til den "nye klokka".

Styr både for store og små her i huset, jeg bruker ei uke på å normalisere meg, uansett hvilken vei vi skrur den er jeg trøtt i ei uke.

Her sover de til en plass mellom 7 og 9 i helgene. Eldste nærmest 7, yngste nærmest 9 vanligvis. Og begge står opp selv nå, så vi får som oftest ligge litt frampå i fall :) Må opp å ordne mat og mekle mellom to kranglefanter etter en stund :-D

Så deilig!

Mine våkner altså stort sett rundt 6 uka gjennom. Praktisk siden vi har vekkerklokka på seks i hverdagene, mindre behagelig når vi har fri.

De står ikke opp selv, dvs, han han i stor grad plasseres under et pledd med mat og barnetv, så kan man krabbe til sengs, men hun fungerer dårlig sånn, da kommer hun støtt og stadig ned, hun vil helst ha noen oppe med seg. Derved, sløve på sofaen. Vi tar en morgen hver.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp