Kos degNei, nå blir det strikking.Snakkes i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degNei, nå blir det strikking.Snakkes i morgen!
Æsj asså jeg vil ha vaskehjelp.. For en bortskjemt drittunge jeg er! Største problemet i livet er at jeg ikke får rein dusjen liksom![]()
Du må ta bilde av gubbenNå sitter gubben på alle fire på badet fordi han ikke syns det er reint nok der... Tror han har mensen eller noe sånt.
Nå sitter gubben på alle fire på badet fordi han ikke syns det er reint nok der... Tror han har mensen eller noe sånt.
Nå dusjer han, og DEN godbiten holder jeg for meg selv, heheDu må ta bilde av gubben![]()
Jo det kan du si! HihiHadde det ikke vært lettere om han hadde tatt det hele i første omgang istedenfor at du skal vaske først og så ha etterpå?
Nå dusjer han, og DEN godbiten holder jeg for meg selv, hehe
Hilsen prøver i over et år![]()
Da trenger dere ikke stresse med det i kveld i alle fallvi er definitivt også rotehoder, eller hadde man ikke hatt ca 100 plasser VITNEMÅLENE kunne lagt, liksom, og ingen ANELSE....
Nå leter han alene, jeg skal spise og ta kvelden tror jeg. Jeg er lei. Og han trenge dem ikke i morgen, egentlig. Muligens på fredag, kanskje.
Ett år... Håper spiren sitter snart
Er det første du prøver på, eller har du barn fra før?
Sent from my iPhone using BV Forum
Da trenger dere ikke stresse med det i kveld i alle fall
Sent from my iPhone using BV Forum
Et år er lenge.
Jeg passerer den en eller annen gang i løpet av november. Men vi prøver på tredje, bonusen vår, og vet at vi kan. Vi har jo klart det to ganger. (Gravid tre, men miste jo i juni)