**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æsj asså jeg vil ha vaskehjelp.. For en bortskjemt drittunge jeg er! Største problemet i livet er at jeg ikke får rein dusjen liksom :p

Det ønsker jeg meg også..

Nå sitter gubben på alle fire på badet fordi han ikke syns det er reint nok der... Tror han har mensen eller noe sånt.

No blir det et bad, så litt sengelesing å så sov litt før tilivakt imårra :)

Det blir ikke mye skravling på meg likevel i kveld.

Skulle bare hjelpe mannen å finne papirene sine (vitnemål og attester)
(Han er jo jobbsøkende, sånn siden jobben hans bare varer ut året)

Han mener de ikke er sett siden før vi flyttet, altså skal de være en plass i flyttelasset, den lure plassen der vi la dem. JEG mener at jeg HAR funnet dem på den lure plassen i flyttelasset for noen måneder siden, og at de derved skal befinne seg hvor nå enn han gjorde av dem etter at han hadde dem med seg på det intervjuet.

vi finner dem uansett ikke...

Vi vet jo begge at det er lurt å vite hvor man har slike papirer. Begge vet hvor mine er. Men jeg har fast jobb og ingen planer om å skifte. HAN derimot... Han har stort sett sendt alt slikt i scannet versjon sammen med søknad, og derfpr ikke brukt originaler så ofte. Han har ikke fått beskjed om å ta dem med heller, bare "antar at kommunen vil se originaler".

Så da leter vi.

Frustrert? Jeg? Neida...

Kjedelig når vi ikke finner det vi leter etter. Her skjer det stadig vekk... Vi er noen rotehoder :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

vi er definitivt også rotehoder, eller hadde man ikke hatt ca 100 plasser VITNEMÅLENE kunne lagt, liksom, og ingen ANELSE....

Nå leter han alene, jeg skal spise og ta kvelden tror jeg. Jeg er lei. Og han trenge dem ikke i morgen, egentlig. Muligens på fredag, kanskje.

vi er definitivt også rotehoder, eller hadde man ikke hatt ca 100 plasser VITNEMÅLENE kunne lagt, liksom, og ingen ANELSE....

Nå leter han alene, jeg skal spise og ta kvelden tror jeg. Jeg er lei. Og han trenge dem ikke i morgen, egentlig. Muligens på fredag, kanskje.
Da trenger dere ikke stresse med det i kveld i alle fall :-)

Et år er lenge.

Jeg passerer den en eller annen gang i løpet av november. Men vi prøver på tredje, bonusen vår, og vet at vi kan. Vi har jo klart det to ganger. (Gravid tre, men miste jo i juni)

Da trenger dere ikke stresse med det i kveld i alle fall :)

Vel, det var i kveld han hadde satt av til det, for 1)han skal faktisk på et andregangsintervju i morgen, så han hadde tenkt å ta dem med, og 2) i morgen skal han egentlig på trening (skippet trening i kveld for å lete, skal på trening i morgen) så da var planen å finne dem i dag

JEG trodde til og med det skulle være ganske fort gjort, siden jeg mente at 1)jeg hadde funnet dem på den lure plassen allerende og 2)om jeg så ikke hadde tatt dem frem derfra, så vet jeg jo hvor den plassen er.

Det tok meg ikke lang tid å fastslå at de er ikke på den plassen. Og jeg finner dem ikke andre plasser heller. LEI!

Et år er lenge.

Jeg passerer den en eller annen gang i løpet av november. Men vi prøver på tredje, bonusen vår, og vet at vi kan. Vi har jo klart det to ganger. (Gravid tre, men miste jo i juni)

Håper ikke det tar så lang tid her... Et nok litt lettere å takle når vi prøver på nr.3 som du sier, men det er uansett lenge! Håper det klaffer for dere også snart, Sara :-)

Kjenner meg litt for sløv til noe særlig skravling i kveld.

Ja, dette året i jakten på nummer tre føles slett ikke så lenge som de 18 mnd det tok å lage eldste. Nå ER jo 12 mnd mindre enn 18 (og dessuten hadde vi en frivillig, men liekvel tiung beslutning) prøvepause på 10 mnd inni der, så det var lenge vi lengtet etter eldste.

Da var vi jo barnløse, og lengtet etter et barn. Vi visste ikke om vi kunne, vi snakket om prøverør, donor og adopsjon, hva vi var åpne for og ikke. Vi hadde en plan, men så lykkes vi likevel.

Derved var roen der mer når vi prøvde på andre, som bare tok 8 mnd, og lykke stor med positiv test etter bare seks mnd i jakten på tredje. Vi jakter fortsatt på tredje, da.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp