Kjenner meg litt for sløv til noe særlig skravling i kveld.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg også
Sette på treningstøy på vask, spise, drikke jus og legge meg. Lite skravling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg litt for sløv til noe særlig skravling i kveld.
Når jeg leser slikt som dette, innser jeg at vi er veldig heldige! Har jo blitt gravid på pp2 to ganger og pp1 en gang (mistet da).Ja, dette året i jakten på nummer tre føles slett ikke så lenge som de 18 mnd det tok å lage eldste.
Lykke til med å holde deg innen topp 20Ikke veldig bekymret for å falle ut av topp 20, men klatrer definitivt ikke, slik planen min var. Jeg må absolutt skravle mer. Men det blir neppe mye i kveld.
Og finner han ikke disse papirene risikerer jeg å bruke hele morgendagen også på å lete etter dem og DA blir jeg bra gretten. Og lite skravling.
Lykke til med å holde deg innen topp 20
Vi prøver på førsteEtt år... Håper spiren sitter snart
Er det første du prøver på, eller har du barn fra før?
Digg å stille klokka, jeg fåt en time ekstra
- Taster med appen -
Noen andre med små barn som er her for å skravle fra sånn 5-6 tida på søndag da?
Vi skal jo stille klokka, og avisa påstår at da får alle en time ekstra med søvn. De har oversett dem av oss med unger som våkner tidlig.. De sover ikke en time ekstra fordi om vi har skrudd på klokka, altså.
Digg å stille klokka, jeg fåt en time ekstra
- Taster med appen -
Nei, så tidlig er vi ikke oppe
Merker nok ikke så mye til den timen vi heller...
Mine starter stort sett dagen klokka seks. Som da altså blir fem.
Det hender de drøyer til 6.30-7 i helga, vi får håpe på det. Også kan vi med fordel dra leggetiden noe ut på lørdag
Ja, litt styr å vende barna til den "nye klokka".
Her sover de til en plass mellom 7 og 9 i helgene. Eldste nærmest 7, yngste nærmest 9 vanligvis. Og begge står opp selv nå, så vi får som oftest ligge litt frampå i fallMå opp å ordne mat og mekle mellom to kranglefanter etter en stund :-D