**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og snart må jeg gå på do og teste og sjekke sekret.

Da bør vi skravle i dag da. Fint at dere fant papirene i går.

Lurt. Jeg skal snart begynne å tafse og sjekke sekret igjen.

Da bør vi skravle i dag da. Fint at dere fant papirene i går.
Veldig bra.

Jeg venter på tilbakemelding fra mannens intervju også nå sånn rundt 11 tenker jeg.
Om hvordan han synes det gikk og hva de sa og sånn.

Veldig bra.

Jeg venter på tilbakemelding fra mannens intervju også nå sånn rundt 11 tenker jeg.
Om hvordan han synes det gikk og hva de sa og sånn.

Krysser fingrene. Det var andre intervjurunde? Spennende det og ja.

Bra. Vi skal jo inn på juli sammen, så nå må vi ha kontroll på dette her. ;)
Jeg blir gjerne med over til juli jeg også

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå går du vel snart på do Sara?

Postet denne i feil tråd, tenkte å ha den her egentlig; I natt drømte jeg at jeg hadde glemt å putte en baby i magen min. Så jeg reiste rundt og forsøkte å finne ut hvordan jeg skulle få puttet en baby inn i magen. Jeg snakket til mannen min i drømmen også: "Vi skulle jo ha baby, men vi har glemt å putte den i magen min!" Haha.. Rar drøm.

Postet denne i feil tråd, tenkte å ha den her egentlig; I natt drømte jeg at jeg hadde glemt å putte en baby i magen min. Så jeg reiste rundt og forsøkte å finne ut hvordan jeg skulle få puttet en baby inn i magen. Jeg snakket til mannen min i drømmen også: "Vi skulle jo ha baby, men vi har glemt å putte den i magen min!" Haha.. Rar drøm.

Hehe..
Men det er jo riktig da.
Er jo mannen som "putter" babyen i magen

Hehe..
Men det er jo riktig da.
Er jo mannen som "putter" babyen i magen

Joa, men i drømmen var det liksom ikke det som var saken. Minnet mer om en sånn barbie-dukke jeg hadde da jeg var liten. Hun hadde mage man kunne ta av og putte inn en baby. Sånn her;

Pregnant-Midge.jpeg

Da spratt det ut flat mage under babyen om du ville ha henne ikke-gravid og så kunne du dytte inn babyen og sette på en annen mage utenpå babyen når hun skulle være gravid. Sånn føltes det i drømmen. Jeg bare ante ikke hvor babyen befant seg, så vi måtte lete etter babyen så vi kunne få puttet den inn i magen.

Men drømmen kan jo handle om at jeg er redd for at det ikke skal gå å få babyen inn i magen ja, på den ordentlige måten. :p Håper vi klarer å "putte babyen i magen" denne syklusen her.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp