Kan heller skravle om helgen f.eks. Vi har ingen planer.
Ingen planer for helgen jeg heller.
Annet enn å slappe av og bli bedre i ryggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan heller skravle om helgen f.eks. Vi har ingen planer.
Hormontroll?
I dag har jeg vært i litt rart humør egentlig... Er sint og lei meg samtidig. Er på jobb nå, og forstår meg ikke på meg selv... Har vært skikkelig irritabel og sint, noe som er uvanlig for meg. Jobber riktignok med noe som er en skikkelig tålmodighetsprøve nå, og det har ikke gått glatt for å si det mildt! Det rare er at jeg innimellom blir veldig trist, og bare har lyst å gråte, og det er heller ikke normalt for meg. PMS kan det vel ikke være? Er jo bare en liten uke siden jeg var ferdig å blø etter SAen, så TR kan ikke komme allerede vel? Har ikke merket noe til EL heller...
Uff, ble ett langt syteinnlegg fra meg dette...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hormontroll?
I dag har jeg vært i litt rart humør egentlig... Er sint og lei meg samtidig. Er på jobb nå, og forstår meg ikke på meg selv... Har vært skikkelig irritabel og sint, noe som er uvanlig for meg. Jobber riktignok med noe som er en skikkelig tålmodighetsprøve nå, og det har ikke gått glatt for å si det mildt! Det rare er at jeg innimellom blir veldig trist, og bare har lyst å gråte, og det er heller ikke normalt for meg. PMS kan det vel ikke være? Er jo bare en liten uke siden jeg var ferdig å blø etter SAen, så TR kan ikke komme allerede vel? Har ikke merket noe til EL heller...
Uff, ble ett langt syteinnlegg fra meg dette...
Sent from my iPhone using BV Forum
Om topplista ikke stemmer synes jeg det burde sjekkes. Jeg risikerer at jeg da ikke er på topp 20, men da får jeg heller skravle mer.
Du skravle dæ lett oppOm topplista ikke stemmer synes jeg det burde sjekkes. Jeg risikerer at jeg da ikke er på topp 20, men da får jeg heller skravle mer.
Bra at papiran ble funnet jaDa bør vi skravle i dag da. Fint at dere fant papirene i går.
Lure på kor tidlig d e mulig å få utslag....har hørt nån har sagt 8 dpo....![]()
Øøøøøøh, e d nåkka galt me lista?![]()
Lure på kor tidlig d e mulig å få utslag....har hørt nån har sagt 8 dpo....![]()
Æ fekk d første gangen ja, men lure på om det kanskje va litt feilberegning...va jo itj heilt sikker på når æ hadd EL da,når æ tenke mæ om...men har hørt at d e fleir som har fått så tidlig, så kanskje d stemt lællDet var vel du som sa det?Du har jo skrevet at du fikk utslag 8 dpo forrige gang?
Det e litt dårlig da....kossn telle dæm egentlig?Ja. Det virker som den har noe feil med telling av antall innlegg.