**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hormontroll?

I dag har jeg vært i litt rart humør egentlig... Er sint og lei meg samtidig. Er på jobb nå, og forstår meg ikke på meg selv... Har vært skikkelig irritabel og sint, noe som er uvanlig for meg. Jobber riktignok med noe som er en skikkelig tålmodighetsprøve nå, og det har ikke gått glatt for å si det mildt! Det rare er at jeg innimellom blir veldig trist, og bare har lyst å gråte, og det er heller ikke normalt for meg. PMS kan det vel ikke være? Er jo bare en liten uke siden jeg var ferdig å blø etter SAen, så TR kan ikke komme allerede vel? Har ikke merket noe til EL heller...

Uff, ble ett langt syteinnlegg fra meg dette...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hormontroll?

I dag har jeg vært i litt rart humør egentlig... Er sint og lei meg samtidig. Er på jobb nå, og forstår meg ikke på meg selv... Har vært skikkelig irritabel og sint, noe som er uvanlig for meg. Jobber riktignok med noe som er en skikkelig tålmodighetsprøve nå, og det har ikke gått glatt for å si det mildt! Det rare er at jeg innimellom blir veldig trist, og bare har lyst å gråte, og det er heller ikke normalt for meg. PMS kan det vel ikke være? Er jo bare en liten uke siden jeg var ferdig å blø etter SAen, så TR kan ikke komme allerede vel? Har ikke merket noe til EL heller...

Når det bare er en liten uke siden du sluttet å blø etter SA'en, har du fremdeles litt gravid-hormoner i kroppen.
Samtidig, den påkjenningen du har vært gjennom.
Det er lov å ha dårlige dager.

Sender deg en stor klem

Hormontroll?

Lov å syte! Kan være en blanding av hormoner, SAen og jobb da? Blir mye på en gang uansett hvor i syklusen du er. Sender en klem.

Om topplista ikke stemmer synes jeg det burde sjekkes. Jeg risikerer at jeg da ikke er på topp 20, men da får jeg heller skravle mer.

Om topplista ikke stemmer synes jeg det burde sjekkes. Jeg risikerer at jeg da ikke er på topp 20, men da får jeg heller skravle mer.

Jeg tulla med det med meg og topp 20. Men topplista stemmer ikke. Jeg har trippelsjekket nummer 100 og Foreløpig litt anonym. De burde se på det.

Da har vi vorre på fn dag i bhagen t ongan å d va kjæmpekoselig :)
Spist middag der,sodd å fekk kaffe etterpå :)

Jeg orker ikke skravle meg langt opp om det er store feil her, men jeg får ikke til å gå baklengs over 1000 innlegg på min egen profil. Så jeg får ikke sjekket om mitt tall for oktober stemmer. Får du til å sjekke ditt Sara?

Åååååh,har sååååå løst t å test,men veit jo at d e alt for tidlig :)

Ja, du bør komme med, men det blir jo feil om listen ikke stemmer.

Lure på kor tidlig d e mulig å få utslag....har hørt nån har sagt 8 dpo....:rolleyes:

Lure på kor tidlig d e mulig å få utslag....har hørt nån har sagt 8 dpo....:rolleyes:

Det var vel du som sa det? :p Du har jo skrevet at du fikk utslag 8 dpo forrige gang?

Det var vel du som sa det? :p Du har jo skrevet at du fikk utslag 8 dpo forrige gang?
Æ fekk d første gangen ja, men lure på om det kanskje va litt feilberegning...va jo itj heilt sikker på når æ hadd EL da,når æ tenke mæ om...men har hørt at d e fleir som har fått så tidlig, så kanskje d stemt læll :)
Ei på januarforumet mitt på fb ment hu fekk positiv test 7 dpo....
Æ ska prøv å hold mæ t søndag, da e d 10 dpo :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp