**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, nå går jeg og legger meg! Har vært trøtt i hele dag, og har en ny og travel dag på jobb i morgen, så trenger søvn :-)

God natt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sover til sånn tolv om jeg får lov. Det er så deilig men det føles skikkelig bortkasta ut når jeg våkner og halve dagen er vekk

- Taster med appen -

De står ikke opp selv, dvs, han han i stor grad plasseres under et pledd med mat og barnetv, så kan man krabbe til sengs, men hun fungerer dårlig sånn, da kommer hun støtt og stadig ned, hun vil helst ha noen oppe med seg. Derved, sløve på sofaen. Vi tar en morgen hver.

Sånn hadde vi det før, og blir vel tilbake til det med 3.mann :-) Kanskje vi skal si oss fornøyd med 2, hehe!

Nei, nå er det god natt altså :-)
Ne

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk andre like etter at eldste var blitt gammel nok til å se tv uten at vi satt oppe på morgenen.

Hvorfor er da ikke andre slik, hun er nå på den alderen. Men vi ha mamma der, helst.

Og så vil vi gå igang med en til...

Men ja, vi VIL det.

Natta da, det er snart natt her også, ja.

Mplet på 8450 er jeg milevis fra med mine 8360

Men jeg vet ikke om jeg bryr meg engang.

Det har tatt det meste av min energi å lete etter de papirene og ikke finne dem.

Jeg satte meg et mål, også glemte jeg hvor mange innlegg jeg hadde når jeg satte målet.. I am so smrt!! (Fritt sitat fra homer simpsons)

- Taster med appen -

Den under meg på lista må skravle ca 200 innlegg mer enn meg i dag for å passere meg, så egentlig troooooor jeg at jeg skal være topp 20 i morgen også, men jeg kan ikke ha mange slike slappe dager, altså!

Jeg satte meg et mål, også glemte jeg hvor mange innlegg jeg hadde når jeg satte målet.. I am so smrt!! (Fritt sitat fra homer simpsons)

- Taster med appen -

Slikt kan skje... jeg setter målet på totalt antall innlegg, for da kan jeg sjekke mot profilen, og skriver ned hva måltallet er :)

Men nå er jeg trøtt

Papirene er funnet!!!

Da blir det i det minste skravling i morgen!

Slipper å lete etter papirer da! Også skal de arkiveres på fornuftig sted, sammen med mine, etter endt bruk!

Så da tar vi kvelden

Snakkes i morgen.

Ja, det var godt.

God morgen!

Tuppeline på 14. plass, jeg er på 17. plass og Sara på 20. plass.

Dagens mål: 2900.

Last edited:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp