Hahaha klart du må det!Jamen, FruJohnsen du er enig i at jeg burde gjøre det? Sånn type:
"Kom å kjenn, nå sparker Uff Bønne!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha klart du må det!Jamen, FruJohnsen du er enig i at jeg burde gjøre det? Sånn type:
"Kom å kjenn, nå sparker Uff Bønne!"
Unnskyld, men *fnise*
Menskopp trenger litt trening ja, men det er absolutt ikke klønete og teit når man først får til det. Kommer aldri til å gå tilbake til bind eller tamponger![]()
Hvis du tar tak i bunnen på koppen og klemmer den flat, forsvinner vakuumet, og den blir lettere å få ut. Men kan se for meg panikken![]()
Jada, jeg gir ikke opp! Detta skal bli så bra så!!Bra. På huk på vei inn også. Og heeelt avslappet. Blir bra dette!
Nei du klemmer bare litt av bånn på den, og om du sitter på do så gjør det jo ikke noe om det skvælper over!Har aldri prøvd slik kopp, men vil ikke "gørra" renne ut hvis du klemmer den flat da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har aldri prøvd slik kopp, men vil ikke "gørra" renne ut hvis du klemmer den flat da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Menskopp som er tema i kveld, skjønner jeg.
Der birdrar jeg ikke.
Hodepine har jeg også, så muligsn blir dette en dag mer med sånn 10 innlegg enn 100...
Ingen spennende mail, men mailprogrammet henger og vil ikke la meg slette spam
Åh herregud, TR er som en blodig tante Sofie..!!
"Åh huff av meg og huff av meg, jeg er så sint som fy! For ingenting er som det skal her inni kroppen din! Trøkk i deg litt mere sukker, sjokolade det er best. Gi meg sjokolade ellers blir det ingen fest!!" Hun freser mens hun synger...
Menskopp ble tema for 5 minutter siden. Det har ikke vært tema tidligere. Du og FruJohnsen kom inn på likt, og FruJohnsen har testet sin helt nye menskopp. Derfor temaet.