**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, pc'n bare tuller med meg, jeg orker ikke krangle med den og gå gjennom de sikkert 10 sidene dere har skravlet når den bare sliter med noe. Får se om jeg får fikset, ellers skravler jg rett og slett herfra.

Jeg prøvde meg på mensenkopp, og jeg ble skremt vettet av! Fikk den ikke skikkelig inn, og så fikk jeg den ikke ut igjen! Kløyp meg selv på innsiden i nær desperasjon for det var så ubehagelig! Jau jau, jeg må nok slappe litt mer av i musa og prøve igjen...

Nei, pc'n bare tuller med meg, jeg orker ikke krangle med den og gå gjennom de sikkert 10 sidene dere har skravlet når den bare sliter med noe. Får se om jeg får fikset, ellers skravler jg rett og slett herfra.

Bare å skravle det. Har vel ikke snakket om noe viktig.

Jeg prøvde meg på mensenkopp, og jeg ble skremt vettet av! Fikk den ikke skikkelig inn, og så fikk jeg den ikke ut igjen! Kløyp meg selv på innsiden i nær desperasjon for det var så ubehagelig! Jau jau, jeg må nok slappe litt mer av i musa og prøve igjen...

Oj, huffda. Du må slappe heeelt av. Og hvert fall når du skal ta den ut. Og må klemme den godt sammen når den skal inn, og la den være sammenskvist hele veien inn. Den åpner seg etter hvert. Ikke stresse - ikke stresse.

Da var jeg tilbake. Barna i seng, kveldsmat spist og katten matet :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Unnskyld, men *fnise*

Menskopp trenger litt trening ja, men det er absolutt ikke klønete og teit når man først får til det. Kommer aldri til å gå tilbake til bind eller tamponger :)

Hvis du tar tak i bunnen på koppen og klemmer den flat, forsvinner vakuumet, og den blir lettere å få ut. Men kan se for meg panikken :p

Det gjør sikkert det, men jeg sikter litt på et snitt på 100, just in case. ikke minst fordi jeg vet at jeg absolutt er kapabel til det, egentlig.
Tjoho ikke rart du er god i skravlekonkurranser!

Det gjør sikkert det, men jeg sikter litt på et snitt på 100, just in case. ikke minst fordi jeg vet at jeg absolutt er kapabel til det, egentlig.

Japp. Hun som ligger på 21. plass har 48 innlegg i snitt per dag hittil i oktober. Bare 10 dager igjen.

Ikke jeg heller, når pc'n tuller og dere har skravlet så mye fordi mannen insisterte på HUSARBERIDE først...

Unnskyld, men *fnise*

Menskopp trenger litt trening ja, men det er absolutt ikke klønete og teit når man først får til det. Kommer aldri til å gå tilbake til bind eller tamponger :)

Hvis du tar tak i bunnen på koppen og klemmer den flat, forsvinner vakuumet, og den blir lettere å få ut. Men kan se for meg panikken :p
Ja, jeg fikk tak i bunnen til slutt, og fikk klemt og lirket og vridd, men det ble en ubehagelig førstegangsopplevelse! Det var det jo med tamponger også, jeg svimte nesten av første gang jeg skulle bruke det, for jeg syns det var så ubehagelig! Gyn- besøk og sånn er litt over gjennomsnittet ubehagelig for meg :P Haha pingla!

Unnskyld, men *fnise*

Jeg har enda ikke hørt en eneste si at de ønsker å gå tilbake til bind/tampoenger etter å ha fått til menskopp nei. Det var det som gjorde at jeg også prøvde menskoppen mer enn en gang i starten selv om det var ubehagelig de første gangene. Nå er den det eneste jeg synes er positiv med tr. Menskoppen er jeg glad i, men ikke tr. :p

Ja, jeg fikk tak i bunnen til slutt, og fikk klemt og lirket og vridd, men det ble en ubehagelig førstegangsopplevelse! Det var det jo med tamponger også, jeg svimte nesten av første gang jeg skulle bruke det, for jeg syns det var så ubehagelig! Gyn- besøk og sånn er litt over gjennomsnittet ubehagelig for meg :p Haha pingla!

Da er du tøff som allikevel tør å prøve! Jeg lover deg at det er verdt det om en stund!

Mannen styrer forøvrig fortsatt med fornuftige ting, men jeg ga meg...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp