Hahaha!!http://www.dagbladet.no/2013/10/21/tema/mammanett/foreldre/barn/aller/29885926/ - Haha...
"Kjære svigermor, hils på Uff Bønne."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!!http://www.dagbladet.no/2013/10/21/tema/mammanett/foreldre/barn/aller/29885926/ - Haha...
"Kjære svigermor, hils på Uff Bønne."
Hahaha!!
Nei, pc'n bare tuller med meg, jeg orker ikke krangle med den og gå gjennom de sikkert 10 sidene dere har skravlet når den bare sliter med noe. Får se om jeg får fikset, ellers skravler jg rett og slett herfra.
Holder med et snitt på 70 per dag.![]()
Nei jeg orker ikke oppdatere meg på hele skravleriet siden sist altså..Bare å skravle det. Har vel ikke snakket om noe viktig.
Jeg prøvde meg på mensenkopp, og jeg ble skremt vettet av! Fikk den ikke skikkelig inn, og så fikk jeg den ikke ut igjen! Kløyp meg selv på innsiden i nær desperasjon for det var så ubehagelig! Jau jau, jeg må nok slappe litt mer av i musa og prøve igjen...
Unnskyld, men *fnise*Jeg prøvde meg på mensenkopp, og jeg ble skremt vettet av! Fikk den ikke skikkelig inn, og så fikk jeg den ikke ut igjen! Kløyp meg selv på innsiden i nær desperasjon for det var så ubehagelig! Jau jau, jeg må nok slappe litt mer av i musa og prøve igjen...
Tjoho ikke rart du er god i skravlekonkurranser!Det gjør sikkert det, men jeg sikter litt på et snitt på 100, just in case. ikke minst fordi jeg vet at jeg absolutt er kapabel til det, egentlig.
Det gjør sikkert det, men jeg sikter litt på et snitt på 100, just in case. ikke minst fordi jeg vet at jeg absolutt er kapabel til det, egentlig.
Bare å skravle det. Har vel ikke snakket om noe viktig.
Ja, jeg fikk tak i bunnen til slutt, og fikk klemt og lirket og vridd, men det ble en ubehagelig førstegangsopplevelse! Det var det jo med tamponger også, jeg svimte nesten av første gang jeg skulle bruke det, for jeg syns det var så ubehagelig! Gyn- besøk og sånn er litt over gjennomsnittet ubehagelig for megUnnskyld, men *fnise*
Menskopp trenger litt trening ja, men det er absolutt ikke klønete og teit når man først får til det. Kommer aldri til å gå tilbake til bind eller tamponger
Hvis du tar tak i bunnen på koppen og klemmer den flat, forsvinner vakuumet, og den blir lettere å få ut. Men kan se for meg panikken![]()
Unnskyld, men *fnise*
Menskopp trenger litt trening ja, men det er absolutt ikke klønete og teit når man først får til det. Kommer aldri til å gå tilbake til bind eller tamponger
Hvis du tar tak i bunnen på koppen og klemmer den flat, forsvinner vakuumet, og den blir lettere å få ut. Men kan se for meg panikken![]()
Ja, jeg fikk tak i bunnen til slutt, og fikk klemt og lirket og vridd, men det ble en ubehagelig førstegangsopplevelse! Det var det jo med tamponger også, jeg svimte nesten av første gang jeg skulle bruke det, for jeg syns det var så ubehagelig! Gyn- besøk og sånn er litt over gjennomsnittet ubehagelig for megHaha pingla!
Ikke jeg heller, når pc'n tuller og dere har skravlet så mye fordi mannen insisterte på HUSARBERIDE først...