Æ får sjå en episode å sjå om dein fell i smakBurde se sesong 1 først.Jeg liker den veldig godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ får sjå en episode å sjå om dein fell i smakBurde se sesong 1 først.Jeg liker den veldig godt.
Æ å mainn min bruke å sjå house da, d e jo en bra serie,synes æ daVi følger ikke så mye på TV, men vi har noen serier vi har fått i bursdagsgave og julegave som vi følger med på. Kjærestetid. Og nå er det Broen på Tv da. Ikke noe mer egentlig tror jeg.
Sant det, har sett det. Jeg ser og kommenterer bildet ditt i løpet av dagen uansett.
Æ får sjå en episode å sjå om dein fell i smak![]()
Tja...kjæm vel an på øyet som ser...vi sitt endel å høre musikk å prate å spælle spill istan, elllers så jobbe æ jo turnus, så e masse bort på kveldstidEr vel bedre å ikke se for mye på TV?
Det kommer stort sett når jeg kommer meg hjem for dagen, for da har jeg wifi, det trakk så mye fra mobildatakvoten min å laste det opp fra jobb, altså uten wifi.
Da får æ lån episode 1 av venninna mi å sjå,hu har vesst tatt dein oppKan ikke se en episode midt i. Må se første episode i sesong 1. Dette er en krimserie hvor du får masse ny informasjon i hver episode.
Tja...kjæm vel an på øyet som ser...vi sitt endel å høre musikk å prate å spælle spill istan, elllers så jobbe æ jo turnus, så e masse bort på kveldstid![]()
Da får æ lån episode 1 av venninna mi å sjå,hu har vesst tatt dein opp![]()
Det blir absolutt mindre når man får barn ja, særlig når man får 3 på kort tidJeg skulle gjerne sett at vi så mindre på TV, men så gjør vi jo mye annet også, så jeg vet ikke jeg. Det blir naturlig mindre med barn tenker jeg.
Dein e greiJapp. Pass på at det er forrige sesong og.Må bli kjent med forhistorien her.
Kossn navn tenke du på?...Analius å sånnForferdelige navn noen hadde for hundre år siden.
Kossn navn tenke du på?...Analius å sånn![]()
Ok, dein ska æ læsDen artikkelen jeg la ut litt over her. Står om det på dagbladet.no nå.![]()
No e mine 2 største gull på teater attme bestemor å pappa å æ å lillegull e heim å slappe av![]()
8122 innlegg nå, dagsmål da sier vi minst 8200, helst 8250. Så får vi se hva det er når jeghar kommet meg gjennom å kommentere alt dere har skrevet nå...