Slanger e jo greie dyrJeg liker ikke slanger, men de kan jo gjerne være på TV'en. Bare de holder seg der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slanger e jo greie dyrJeg liker ikke slanger, men de kan jo gjerne være på TV'en. Bare de holder seg der.
Kjekt me hund, da kjæm man sæ ut litt oftereLager meg kveldsmat også. Hunden har tissa. Jogget med henne en veldig kort tur istad. Det ble ikke noe lang tur. Hun må få en lengre tur i morgen. Jeg skal jo bli i bedre form.
Slanger e jo greie dyr![]()
Kjekt me hund, da kjæm man sæ ut litt oftereSavne permisjon min æ, da trilla æ masse tura
![]()
Ingen slanga som e sååå farlig i norgeHihi.. Sikkert, den på TV var den farligste i verden.
Ja, sommertrilling e hærligDet blir hyggelig. Sommertrilling er det vi satser på nå!![]()
![]()
Vi snakkes etter pausenMen nå skal jeg spise. Tar en pause!
Ingen slanga som e sååå farlig i norge![]()
Ja, sommertrilling e hærlig![]()
Jepp, to fluer i en smekkJa, perfekt da. Og så kan man bli kvitt litt babyfett.![]()
Texas ja...der e d masse rartHeldigvis! Nei, det her var i Texas tror jeg.
Go for itSkal vi se. Hun som ligger på 10 ende plass har i snitt 71 innlegg per dag. Så dersom jeg ligger på 70 innlegg i snitt de neste 10 dagene bør det gå bra.