**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jepp. Så derfor må jeg bli gravid nå. :p Og da kan sikkert resten av slekta få vite det til jul, selv om jeg bare er 10 uker da. Men jeg klarer ikke å holde munn, så like greit. :) Jeg har veldig lyst til at det skal bli sånn.
Krysse fingran for dæ/dokk!!!!:):):)

Det hørtes gøy ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke sant. Sara hadde gjort noe lignende 1. desember med førstemann (tror jeg) med å sende en sms og si at nedtellingen har begynt.. til august... Liker ideen godt.

Trur dæm fleste får sjokk når vi fortelle at vi ska ha en til...dæm fleste trur nok vi e færdi ;)

Jepp. Så derfor må jeg bli gravid nå. :p Og da kan sikkert resten av slekta få vite det til jul, selv om jeg bare er 10 uker da. Men jeg klarer ikke å holde munn, så like greit. :) Jeg har veldig lyst til at det skal bli sånn.

Det hadde vært perfect timing!

Hehe, ja ikke så mange som går for nr.4!
Dere må være supermennesker ;-)

Nei da, bærre væææældi gla i onga :) Gubben min e enebarn å har alltid hatt lyst på mang søsken, så da vart d bærre sånn...;)

Grapefruktjuice - ferdig for i dag.

Vil egentlig lage kveldsmat nå.

Nei da, bærre væææældi gla i onga :) Gubben min e enebarn å har alltid hatt lyst på mang søsken, så da vart d bærre sånn...;)
Jobber en av dere redusert for å få det til å gå rundt? Her jobber vi begge 100% og det er litt i overkant synes jeg. Dersom vi lykkes med 3.mann, har jeg lyst å redusere stilling litt. Føler jeg sliter meg ut slik det er nå!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp