Tjoho ikke rart du er god i skravlekonkurranser!
Jeg skrev da vel 150 i går?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tjoho ikke rart du er god i skravlekonkurranser!
Og jeg kommer ikke til å gi opp, selv om jeg tenkte det da jeg satt der i dusjen og prøvde å slappe av med varmt vann og hele!Jeg har enda ikke hørt en eneste si at de ønsker å gå tilbake til bind/tampoenger etter å ha fått til menskopp nei. Det var det som gjorde at jeg også prøvde menskoppen mer enn en gang i starten selv om det var ubehagelig de første gangene. Nå er den det eneste jeg synes er positiv med tr. Menskoppen er jeg glad i, men ikke tr.![]()
Mannfolk!
Og jeg kommer ikke til å gi opp, selv om jeg tenkte det da jeg satt der i dusjen og prøvde å slappe av med varmt vann og hele!Der og da tenkte jeg "Herregud jeg kan da aldri føde som syns DETTE er grusomt!"
Men egentlig er han kjempegrei da, tross alt
Denne pc'n bør forresten ha fått en ekstremt viktig e-post, sånn som den styrer og krever ressurser p åå laste mail i en evighet, noe som gjør BV treig!
Men grapefruktjuice og sekret da Sara, noe nytt?
Så langt ser jeg for det meste "vi i villa" og noe spam om "Re: Thorn lån" Jeg vet at jeg ikke har noe thorn lån eller bedt om det eller ønske om det, så jeg vet det er spamDu får holde oss oppdatert om det er Obama som skal ha tak i deg.
Jeg drikker jus. "Happy day" sin er IKKE like gid som Sunniva sin.
Sekret... jeg merket muuuuuligens litt sekret i gårkveld, men ikke mye, slett ikke. Dagens er.... umulig å si av andre årsaker...
Men jeg aner jo heller ikke hvor lenge det er til EL, om det er på tide med slim eller ei, så det er ikke godt å si.
Så langt ser jeg for det meste "vi i villa" og noe spam om "Re: Thorn lån" Jeg vet at jeg ikke har noe thorn lån eller bedt om det eller ønske om det, så jeg vet det er spam
Jeg satt på huk når jeg tok en ut igjen.Du bør sitte på huk når den skal ut og inn. Jeg pleier å spre bena tvers over dosetet så jeg kan være litt på "huk". Og når jeg sitter så slappe jeg jo naturlig av. Så da synes jeg det går ganske greit.
Jeg satt på huk når jeg tok en ut igjen.