**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har enda ikke hørt en eneste si at de ønsker å gå tilbake til bind/tampoenger etter å ha fått til menskopp nei. Det var det som gjorde at jeg også prøvde menskoppen mer enn en gang i starten selv om det var ubehagelig de første gangene. Nå er den det eneste jeg synes er positiv med tr. Menskoppen er jeg glad i, men ikke tr. :p
Og jeg kommer ikke til å gi opp, selv om jeg tenkte det da jeg satt der i dusjen og prøvde å slappe av med varmt vann og hele! :P Der og da tenkte jeg "Herregud jeg kan da aldri føde som syns DETTE er grusomt!"

Hihi.. Jeg har lagt min elsk på Uff Bønne. Det kommer jeg seriøst til å kalle spira de ni månende den er inni.

Og jeg kommer ikke til å gi opp, selv om jeg tenkte det da jeg satt der i dusjen og prøvde å slappe av med varmt vann og hele! :p Der og da tenkte jeg "Herregud jeg kan da aldri føde som syns DETTE er grusomt!"

Du bør sitte på huk når den skal ut og inn. Jeg pleier å spre bena tvers over dosetet så jeg kan være litt på "huk". Og når jeg sitter så slappe jeg jo naturlig av. Så da synes jeg det går ganske greit.

Men egentlig er han kjempegrei da, tross alt

Og jeg den håpløse, som ikke gidder...

Men egentlig er han kjempegrei da, tross alt

Høres sånn ut... Mannen min holder ikke på med noe fornuftig nå, så min er like lat som meg i kveld.

Denne pc'n bør forresten ha fått en ekstremt viktig e-post, sånn som den styrer og krever ressurser p åå laste mail i en evighet, noe som gjør BV treig!

Men grapefruktjuice og sekret da Sara, noe nytt?

90% lasting av mail nå, og såvidt jeg kan se viser den bare doble kopier av alt som er kommet så langt.... dumme greie!

Denne pc'n bør forresten ha fått en ekstremt viktig e-post, sånn som den styrer og krever ressurser p åå laste mail i en evighet, noe som gjør BV treig!

Du får holde oss oppdatert om det er Obama som skal ha tak i deg.

Men grapefruktjuice og sekret da Sara, noe nytt?

Jeg drikker jus. "Happy day" sin er IKKE like gid som Sunniva sin.

Sekret... jeg merket muuuuuligens litt sekret i gårkveld, men ikke mye, slett ikke. Dagens er.... umulig å si av andre årsaker...

Men jeg aner jo heller ikke hvor lenge det er til EL, om det er på tide med slim eller ei, så det er ikke godt å si.

Du får holde oss oppdatert om det er Obama som skal ha tak i deg.
Så langt ser jeg for det meste "vi i villa" og noe spam om "Re: Thorn lån" Jeg vet at jeg ikke har noe thorn lån eller bedt om det eller ønske om det, så jeg vet det er spam

Jeg drikker jus. "Happy day" sin er IKKE like gid som Sunniva sin.

Sekret... jeg merket muuuuuligens litt sekret i gårkveld, men ikke mye, slett ikke. Dagens er.... umulig å si av andre årsaker...

Men jeg aner jo heller ikke hvor lenge det er til EL, om det er på tide med slim eller ei, så det er ikke godt å si.

Jaja. Jeg er spent fortsatt. Har begynt med juicen igjen jeg og. Drikker Cevita sin jeg da. Synes den er grei/god.

Så langt ser jeg for det meste "vi i villa" og noe spam om "Re: Thorn lån" Jeg vet at jeg ikke har noe thorn lån eller bedt om det eller ønske om det, så jeg vet det er spam

Spam er herk. Hvert fall når det stjeler kapasiteten din.

Du bør sitte på huk når den skal ut og inn. Jeg pleier å spre bena tvers over dosetet så jeg kan være litt på "huk". Og når jeg sitter så slappe jeg jo naturlig av. Så da synes jeg det går ganske greit.
Jeg satt på huk når jeg tok en ut igjen.

Jamen, FruJohnsen du er enig i at jeg burde gjøre det? Sånn type:

"Kom å kjenn, nå sparker Uff Bønne!"

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp