Dårlig gjort.
Ikke sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig gjort.
Menskopp må du prøv SaraSlikt skjer. Hun har mer spennende å bidra med enn meg da![]()
Må gå og finne en lader til mobilen så den kan få fylle seg opp, og så føler jeg meg klar for å legge meg også til lading, egentlig, men det er jo litt tidlig da.
Blir tidlig kveill her å i dagMå gå og finne en lader til mobilen så den kan få fylle seg opp, og så føler jeg meg klar for å legge meg også til lading, egentlig, men det er jo litt tidlig da.
De får jeg ganske ofte..For et levende bilde jeg fikk i hodet nå!!!
Ikke sant?
Menskopp må du prøv Sara![]()
Samme her gittJeg misliker alt som ikke virker med en gang på PC. Null tålmodighet.
Du satte deg jo et mål om et visst antall innlegg. Hvor langt har du igjen dit nå?
Jeghar 8147 nå, så 53 innlegg tilEviglangt.
Det var 8200 innlegg som var målet.
Kanskje.
Jeg vet at jeg ville like den, det er ikke det som er problemet. Jeg bare synes egentlig tøybindene mine fungerer utmerket, bortsett fra at jeg trenger noen til, og til renselsen kan man ikke bruke annet enn bind uansett, mener at heller ikke koppen skal brukes da? og da TRENGERjeg flere bind til da, så da kan jeg likegodt bruke dem...
Æ ska prøv en sånn dings, så får vi sjå ka æ synesKanskje.
Jeg vet at jeg ville like den, det er ikke det som er problemet. Jeg bare synes egentlig tøybindene mine fungerer utmerket, bortsett fra at jeg trenger noen til, og til renselsen kan man ikke bruke annet enn bind uansett, mener at heller ikke koppen skal brukes da? og da TRENGERjeg flere bind til da, så da kan jeg likegodt bruke dem...
Hverken jeg eller pcèn eller forumet greier å henge med..!Nå blir vi for mange igjen! Nå er det både Sara, Tuppeline, FruJohnsen, 123Kjør og meg. Jøsses.
Kor læng har dun vorre innpå bv?Jeghar 8147 nå, så 53 innlegg til
Jeghar 8147 nå, så 53 innlegg til
No går d i ett,tjoheiHverken jeg eller pcèn eller forumet greier å henge med..!