**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Må gå og finne en lader til mobilen så den kan få fylle seg opp, og så føler jeg meg klar for å legge meg også til lading, egentlig, men det er jo litt tidlig da.

Du satte deg jo et mål om et visst antall innlegg. Hvor langt har du igjen dit nå?

Hvor kjøper dere disse menskoppene da? Kastes de etter bruk, eller brukes de om igjen? Synes det høres litt ekkelt ut jeg...

Sent from my iPhone using BV Forum

Må gå og finne en lader til mobilen så den kan få fylle seg opp, og så føler jeg meg klar for å legge meg også til lading, egentlig, men det er jo litt tidlig da.
Blir tidlig kveill her å i dag :)

Menskopp må du prøv Sara ;)

Kanskje.

Jeg vet at jeg ville like den, det er ikke det som er problemet. Jeg bare synes egentlig tøybindene mine fungerer utmerket, bortsett fra at jeg trenger noen til, og til renselsen kan man ikke bruke annet enn bind uansett, mener at heller ikke koppen skal brukes da? og da TRENGERjeg flere bind til da, så da kan jeg likegodt bruke dem...

Kanskje.

Jeg vet at jeg ville like den, det er ikke det som er problemet. Jeg bare synes egentlig tøybindene mine fungerer utmerket, bortsett fra at jeg trenger noen til, og til renselsen kan man ikke bruke annet enn bind uansett, mener at heller ikke koppen skal brukes da? og da TRENGERjeg flere bind til da, så da kan jeg likegodt bruke dem...

Tror ikke du kan bruke koppen til renselsen nei. Skal vel ikke ha noe inni der da.

Kanskje.

Æ ska prøv en sånn dings, så får vi sjå ka æ synes :) E lei av bind som krølle sæ i trusa....:p

Men 53 innlegg er vel ikke egentlig uoverkommelig, selv med hodepine og en mobil som burde lades. I alle fall ikke np som pc'n i det minste ikke henger på mailen lenger

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp